• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 24 دی 1402
کد مطلب : 215542
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/98NYZ
+
-

با مردم

مسیرریلی جلفا- آذربایجان بهره‌برداری شود
اگر مسیر ریلی جلفا به آذربایجان  بهره‌برداری شود می‌تواند به یکی از بهترین مسیرها برای کریدورهای بین‌المللی تبدیل شود و تبعات مثبتی در زمینه جذب گردشگر و ارزآوری به کشورمان دارد.
اکبری از جلفا

ایثارگران فاقد جانبازی فقط عنوان دارند
هیچ خدماتی برای ایثارگرانی که جانبازی ندارند تعریف نشده است و این قشر با صدور یک کارت فقط نام ایثارگر را یدک می‌کشند، درحالی‌که ایثارگران فاقد جانبازی تاریخ شفاهی و نماد آزادگی و سرافرازی یک ملت هستند و در همه دنیا از کهنه‌سربازان قدردانی شده و می‌شود.
فتوت از تهران

در رتبه‌بندی معلمان امتیاز 4به‌خاطر یک‌روز، 3محاسبه می‌شود
لطفا به گوش مسئولان وزارت آموزش و پرورش برسانید که عادلانه نیست به‌دلیل یک روز رتبه یک معلم تغییر کند. من استخدام اول مهر 1385هستم. برای طبقه‌بندی معلمان همه امتیازاتم 4شد ولی برایم 3محاسبه شده و علت آن نیز درنظر‌گرفتن روز 31شهریور است. مگر کسانی که این موضوع را برنامه‌ریزی کردند، نمی‌دانستند که دوره خدمت یک‌ساله ازاول مهرتا 31شهریوراست؟ مسئولان اجازه ندهند با مشکلات سیستم و فنی حق معلمان ضایع شود.
محمدپور از زنجان

خیابان‌های حسن‌آباد کرج نیاز به سرعتگیر دارند
چند خيابان با سراشيبي تند در حسن‌آباد كرج وجود دارد كه رانندگان ديد كافي و لازم را هنگام عبور از آنها ندارند.از طرفي هيچ سرعتگيري هم در اين خيابان‌ها نصب نشده كه از سرعت و شتاب خودروهاي در حال عبور كم كند. همين موضوع مي‌تواند زمينه‌ساز تصادف و وارد آمدن خسارات مالي و جاني شود خصوصا براي كودكان و نوجواناني كه مشغول دوچرخه‌سواري و يا بازي در اين خيابان‌ها هستند. يقينا با نصب چند سرعتگير جلوی خطرات احتمالي گرفته خواهد شد.
ملاقلي‌پور از حسن‌آباد كرج

ترافیک مضاعف در سه‌راه افسریه  به‌دلیل مرکز خرید جدید
به تازگی یک مرکز خرید بسیار بزرگ در سه‌راه افسریه افتتاح شده که باعث 2 برابر شدن ترافیک این محدوده شده است بدون آنکه زیرساخت‌ها فراهم باشد. قبلا اگر یک ربع در ترافیک می‌ماندیم، اکنون 80-70دقیقه هر روز فقط در این محدوده گیر می‌کنیم.
شکوری از تهران

قرص متی مازول همچنان در داروخانه‌ها نیست
نبود قرص متی‌مازول عوارض جبران‌ناپذیری برای بیماران تیروئیدی دارد و معلوم نیست نایاب بودن این دارو تا چه زمانی ادامه دارد. لطفا مسئولان برای تولید و عرضه این دارو کاری کنند.
کلاهی از کرج

کمبود پارکینگ در محله حکیمیه تهرانپارس
محله حکیمیه تهران به دلیل وجود چند دانشگاه، مجتمع قضایی و همچنین مراکز خریدی که از شهرک‌های اطراف مانند شهرک شهید بهشتی برای خرید روزمره به آن مراجعه می‌کنند، در طول روز بسیار پرتردد می‌شود و  این موضوع پارک خودروها را دچار مشکل کرده است. مسئولان لطفا برای ایجاد پارکینگ در این منطقه اقدام نمایند.
کلاهی از کرج

 

این خبر را به اشتراک بگذارید