• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 23 دی 1402
کد مطلب : 215447
+
-

افتتاحیه‌های جدید در نودویکمین شنبه امید و افتخار

توسعه شهروند در شهرهای دیگر

فرناز محمدزاده؛ روزنامه‌نگار

زندگی در تهران آنقدر روی دور تند است که شهروندان ترجیح می‌دهند که خریدهای روزمره‌شان را یکجا و در یک فرصت انجام دهند. اصلا فلسفه شکل‌گیری فروشگاه‌های بزرگ هم در همین راستا بود؛ فروشگاهی که تمام کالاهای مورد نیاز را یکجا جمع کرده‌است، از لبنیات و فرآورده‌های پروتئینی گرفته تا حبوبات و مواد شوینده و بهداشتی و البته سبزیجات و میوه و سایر اقلام دیگر. این کار علاوه بر اینکه کار شهروندان را آسان می‌کند، باعث کاهش بار ترافیک برای ترددهای غیرضروری هم می‌شود.
توسعه فروشگاه‌های شهروند موضوعی است که مدیریت شهری ششم آن را دنبال می‌کند. از همان ابتدا مسئله توسعه کیفی و توسعه فیزیکی فروشگاه‌ها در دستورکار قرار گرفت تا نه‌تنها در تهران بلکه در سایر شهرهای کشور نیز شاهد توسعه شهروند باشیم.
بر همین اساس رایزنی نسبت به تخصیص فضای فروشگاهی مناسب در شهرهای مختلف آغاز شد و حال در نودویکمین پویش امیدوافتخار قرار است 2شعبه در شهرهای ملارد و اندیشه استان تهران افتتاح شود و به بهره‌برداری برسند.
درواقع با این اقدام هدف‌گذاری برای توسعه فروشگاه شهروند در شهرهایی به غیر از تهران به نتیجه رسید و یک گام جلوتر رفت. علاوه براین، کلنگ یک فروشگاه جدید و به‌روز در خیابان نبرد جنوبی نیز انجام می‌شود و در راستای توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در پایتخت گام برداشته
خواهد شد.
2فروشگاه‌ جدیدی که امروز، شنبه افتتاح می‌شوند با مشارکت بخش خصوصی در شهر مارلیک شهرستان ملارد در متراژ بیش از ۴۳۰۰مترمربع و در فاز۳ شهر جدید اندیشه از توابع شهرستان شهریار به مساحت ۱۲۰۰مترمربع به بهره‌برداری خواهند رسید.
همچنین آیین آغاز پروژه احداث فروشگاه نبردجنوبی در زمینی به مساحت ۲۹۳۷مترمربع با مالکیت شرکت شهروند به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های جامع این مجموعه برای ارائه خدمات به شهروندان منطقه۱۴ تهران برگزار می‌شود.
این اقدامات در راستای توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در نقاط اصلی شهر و سایر شهرهای کشور است تا دسترسی مردم به محصولات باکیفیت و قیمت مناسب‌تر فراهم شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید