• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 21 دی 1402
کد مطلب : 215247
+
-

نقل و انتقالات

   پس از منتشر شدن شایعات قبول هدایت ناپولی توسط آنتونیو کونته، او اعلام کرد به این زودی‌ها قصد بازگشت به مربیگری را ندارد. میلان یکی از مقصدهای احتمالی او در فصل آینده است.

   اگر الاتفاق عربستان به جردن هندرسون مجوز خروج دهد، باشگاه آژاکس به جذب او علاقه دارد. نیوکاسل هم ممکن است با هندرسون مذاکره کند. این بازیکن حتی خودش را به بایرن‌مونیخ و بایرلورکوزن هم پیشنهاد کرده است.

   درباره امباپه باز هم شایعات زیاد است. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رسما اعلام کرد که این بازیکن در پاریس می‌ماند و پروژه‌ای را که آغاز کرده، به اتمام می‌رساند. رئیس باشگاه پی‌اس‌جی همچنین با دلخوری از لیونل مسی حرف زد و گفت: «اول باید بگویم او بهترین بازیکن تاریخ است. برای مسی پس از اینکه تمام عمرش را در بارسلونا سپری کرد، آمدن به اینجا آسان نبود. وقتی مسی به پاریس آمد، شرایط او مثل نیمار، امباپه و... نبود. من برای او احترام زیادی قائلم اما خوب نیست پس از جدایی، از پاری‌سن‌ژرمن بد بگوید. این کار بی‌احترامی است. از مسی و هرکس دیگری می‌خواهم تا زمانی که در باشگاه حضور دارند، صحبت کنند.»

   رادو دراگوشین، مدافع 21ساله رومانیایی جنوا از بین بایرن و تاتنهام، تیم انگلیسی را انتخاب کرد و با ۲۵میلیون یورو + ۵میلیون پاداش از جنوا به تاتنهام می‌رود. جد اسپنس هم در این انتقال به‌صورت قرضی به جنوا رفت. دراگوشین به این دلیل تاتنهام را انتخاب کرد که باور دارد آنجا شانس بیشتری برای بازی دارد. او تجربه‌ چنین چیزی را در یوونتوس داشت و نمی‌خواست بازیکنی حاشیه‌ای باشد و دوباره یکی دو سال دیگر از سطحی پایین‌تر کارش را از سر بگیرد. بایرن حالا جدی به‌دنبال جذب اریک دایر از تاتنهام است.

این خبر را به اشتراک بگذارید