• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 19 دی 1402
کد مطلب : 214999
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/wjwjg
+
-

نكته بازی

کاش آنها هم برای تو تب کنند!
بعد از آنکه سردار آزمون به‌عنوان بازیکن ذخیره در جام‌حذفی ایتالیا مقابل تیم دسته دومی کرمونزه وارد زمین شد و پاس یکی از گل‌های رم را به لوکاکو داد، یک هفته جشن و پایکوبی در سطح رسانه‌های ورزشی کشور داشتیم. کار به جایی رسید که حتی برخی سایت‌ها از مخالفت شدید هواداران رم با حضور سردار در جام ملت‌های آسیا خبر دادند و نوشتند آنها به شوخی خواهان همراهی یکی دیگر از مهاجمان رم با تیم ملی ایران شده‌اند! خود آزمون هم برای چندمین بار گفت: «حاضرم برای رم بمیرم.» با وجود این چند روز بعد او در مسابقه مهم با آتالانتا یک دقیقه هم به بازی گرفته نشد تا ناامیدی و سرخوردگی جای آن همه ذوق‌زدگی را بگیرد. کاش رمی‌ها هم حاضر بودند حداقل به‌خاطر تو تب کنند!

تاریخ فراموش نخواهد کرد
بارها نوشتیم که قانون سقف بودجه اشتباه بود و نظر خودمان هم این است که هیچ‌یک از تیم‌های مدعی، آن را رعایت نکردند. طبیعتا علیرضا بیرانوند که پیشنهاد 100میلیاردی از استقلال داشته، فقط با 15میلیارد تومان در پرسپولیس نمانده است. همه این خلاف‌گویی‌ها بد بودند اما انصافا داستان قرارداد 160میلیون تومانی سعید مهری در تاریخ ماندگار خواهد شد و می‌توان از آن به‌عنوان یک سند برای توصیف هرج و مرج این دوره یاد کرد. وقتی خبر فسخ قرارداد یک‌طرفه مهری با استقلال منتشر شد، یکی از خبرگزاری‌ها نوشت او حاضر شده هشت‌ونیم میلیارد تومان از طلب فصل قبلش را ببخشد. یعنی طرف پارسال چنان قراردادی داشته که فقط هشت‌ونیم میلیارد تومانش را بخشیده اما امسال قرارداد 160میلیونی بسته! کاش کمی بیشتر به شعور مردم احترام می‌گذاشتید.

سکوت امیر نشکست
تیم ملی ایران در حالی عازم جام ملت‌های آسیا شد که کادرفنی و اجرایی پرشمار این تیم به‌طور کامل ترجیح دادند در مورد یکی از حواشی مهم یک‌ماه گذشته سکوت کنند. موضوع به کناره‌گیری غیرمنتظره خداداد عزیزی از سمت مشاور سرمربی تیم مربوط می‌شد. بعد از بازی با ازبکستان، خداداد اعلام جدایی کرد. بعد از مدتی سکوت، موج دوم مصاحبه‌های او شروع شد و گلایه کرد از اینکه چرا کسی پیگیر خداحافظی‌اش نشده و حداقل تماسی با او نگرفته است. به‌نظر می‌رسید هدف اصلی جملات او خود امیر قلعه‌نویی بوده باشد اما سرمربی تیم ملی نه در آن زمان و نه در نشست‌های خبری کیش یک کلمه هم در این مورد حرف نزد. بقیه کادر هم سکوت کردند تا شاید روشن شود زیاد هم از این موضوع ناراحت نشده‌اند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید