• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
دو شنبه 18 دی 1402
کد مطلب : 214885
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/8q0P5
+
-

با مردم

سرشماره‌های پیامكی به فارسی نوشته و ارسال شود
بسیاری از اوقات پیامك‌های ارسالی از سازمان‌های مختلف با سرشماره‌هایی كه با حروف انگلیسی نوشته شده‌اند(به‌اصطلاح فنگیلیش) ارسال می‌شوند. این موضوع برای افراد كم‌سواد و یا سالمندان موجب سردرگمی می‌شود. جدا از این زبان رسمی كشور ما فارسی است و این كار تضعیف زبان ملی است. از شركت مخابرات درخواست داریم تا به این موضوع رسیدگی كند.
كربندی از تهران

فاصله بین اخذ گواهینامه پایه دو وپایه یك كم شود
برخی از جوانان قصد دارند برای امرار معاش و گذران زندگی با خودروهای سنگین كار كنند و یا راننده جاده‌ شوند. در حال حاضر برای دریافت گواهینامه پایه یك ‌باید 2 سال از اخذ گواهینامه پایه 2 گذشته باشد. به‌نظرم این زمان طولانی است و بهتر است به یك سال تقلیل پیدا كند تا متقاضیان هر چه زودتر جذب بازار كار شوند.
خسرو از بیرجند

پروژه پتروشیمی زنجان تكمیل شود
 حدود 17 سال از كلنگ‌زنی پروژه پتروشیمی زنجان می‌گذرد اما به‌دلیل ‌تامین نشدن منابع مالی از سوی صندوق توسعه ملی این طرح ناتمام مانده و تكمیل نشده است. رها كردن چنین طرح‌هایی نه‌تنها به اقتصاد منطقه آسیب می‌زند بلكه اتلاف بیت‌المال است. از مسئولان ذی‌ربط تقاضا داریم هر چه زودتر نسبت به تكمیل و راه‌اندازی این طرح اقدام كنند.
تولایی از زنجان

روستای فیروزآباد دبیرستان ندارد
روستای فیروزآباد از توابع یاسوج، دبیرستان ندارد و دانش‌آموزان ناچارند برای ادامه تحصیل به شهرهای مجاور بروند كه مسلما همه آنها چنین امكانی ندارند و به همین‌خاطر مجبور به ترك تحصیل می‌شوند. اهالی این روستا از مسئولان درخواست دارند تا با راه‌اندازی یك دبیرستان حق ادامه تحصیل را برای دانش‌آموزان محروم و مشتاق این روستا فراهم آورند.
از اهالی روستای فیروزآباد

جلوی ساخت‌وساز در منطقه دالخانی را بگیرند
ساخت و سازهای بی‌رویه، منطقه دالخانی را از حالت جنگلی و طبیعی خارج كرده است! از مسئولان استدعا دارم جلوی ساخت‌و‌سازهای بی‌رویه را در منطقه زیبا و بكر دالخانی بگیرند و اجازه ندهند شهرك B13 به ساخت و سازهایش ادامه دهد.
ارادتی از رامسر

این خبر را به اشتراک بگذارید