• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 17 دی 1402
کد مطلب : 214794
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/oYkEz
+
-

نقل و انتقالات

   با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال برزیل، فرناندو دینیز سرمربی این تیم که پس از استعفای تیته به‌صورت موقت سرمربی سلسائو شده بود، از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
   بایرن‌مونیخ با اریک دایر بر سر انتقال احتمالی در ژانویه به توافقی شفاهی دست یافته اما پوستکوگلو این موضوع را تکذیب کرده. باشگاه آلمانی این مدافع 29‌ساله را از تابستان قبل می‌خواست. او فعلا به همراه بن دیویس مصدوم است.
   بایرن‌مونیخ با ژائو پالینیا هافبک پرتغالی فولام برای انتقال در ‌ماه ژانویه به توافق شفاهی رسید اما باشگاه انگلیسی برای او ۶۰‌میلیون یورو می‌خواهد که باواریایی‌ها حاضر به پرداخت آن نیستند. پالینیا تابستان گذشته در آستانه پیوستن به جمع مونیخی‌ها بود و حتی در باشگاه بایرن هم حضور یافت اما این انتقال به‌دلیل نداشتن جایگزین برای او در فولام رخ نداد.
   پاسکواله ماتزوچی مدافع راست سالرنیتانا با عقد قراردادی به ناپولی ملحق شد.
   لوسین آگومه، هافبک فرانسوی اینتر به‌صورت قرضی و با بند خرید راهی سویا می‌شود.
   تیژون بیوکنن از کلوب بروخه به اینتر پیوست. قرارداد او تا تابستان2029 اعتبار دارد و مبلغ انتقال ۷‌میلیون یورو به علاوه پاداش تعیین شده است.
   پاری‌سن‌ژرمن خواهان جذب برونو گیمارش از نیوکاسل در همین پنجره است. پیش از این لیورپول برای خرید این هافبک دفاعی برزیلی تلاش ناموفقی داشت. او 100‌میلیون یورو قیمت دارد.
   با اعلام باشگاه شفیلدیونایتد، بن بررتون، مهاجم ۲۴‌ساله تیم ملی شیلی و باشگاه ویارئال، با امضای قراردادی قرضی تا پایان فصل به این باشگاه پیوست؛ بدون بند خرید دائمی. به‌نظر می‌رسد با این انتقال جذب فیرمینو از الاهلی عربستان منتفی شده باشد.
   کیران تیرنی که به‌صورت قرضی در سوسیداد به‌سر می‌برد، بازگشت به آرسنال را تکذیب کرد. زینچنکو و تیمبر، مدافعان چپ آرسنال هر دو مصدوم هستند و آرتتا تیرنی را می‌خواهد.
   یووه سعی می‌کند تا دیالو را از لیل در ژانویه به تورین بیاورد و اجازه ندهد دیالو در تابستان به‌طور آزاد به اینترمیلان بپیوندد. با آمدن دیالو یوونتوس به نوعی او را جایگزین ساندرو خواهد کرد و می‌تواند این بازیکن را در ژانویه بفروشد تا از شر حقوق سنگین او خلاص شود. هویسن به رم می‌رود.
   ممکن است در طول چند روز آینده یوونتوس تصمیم بگیرد مویز کین را به تیمی قرض بدهد. چند تیم از ایتالیا ازجمله میلان و فیورنتینا خواهان جذب این بازیکن هستند.
   تیمو ورنر در آستانه انتقال قرضی به تاتنهام قرار دارد و مذاکرات در مراحل پایانی قرار گرفته است. ورنر پیش از این ۲‌سال ناموفق را در چلسی سپری کرد و در ۵۶‌بازی، ۱۰‌گل به ثمر رساند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید