• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 16 دی 1402
کد مطلب : 214632
+
-

حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین باعث کاهش چشمگیر آمار کامنت‌ها و لایک‌ها در برخی صفحه‌های فضای مجازی شد

فروپاشی لشکر سایبری اهریمن

علی‎الله سلیمی- روزنامه‌نگار

خرداد‌ماه امسال اتفاق مهم و غیرمنتظره‌ای در کمپ منافقین در آلبانی افتاد و با حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین، فصلی تازه و طبعاً تاریک و نامعلوم در ادامه حیات این گروهک تروریستی رقم خورد. حمله پلیس آلبانی به مقر سازمان مجاهدین در این کشور پس از آن صورت گرفت که به گزارش منابع محلی، مسئولان اردوگاه اشرف با درخواست اولیه مأموران امنیتی برای ورود و بازرسی از این مقر مخالفت کرده بودند.
 در پی این مخالفت، حدود یک هزار مأمور پلیس آلبانیایی از واحد دادستانی ویژه مبارزه با فساد و جرائم سازمان‌یافته به اردوگاه‌های اشرف۳ و ۴ واقع در غرب آلبانی که محل استقرار دست‌کم ۳ هزار عضو سازمان مجاهدین خلق است، حمله کردند. در کنار همه پیامدهای این اتفاق که هر کدام، جای تأمل و تفسیرهای دقیق و کارشناسانه دارد، یکی از پیامدهای این اتفاق، کاهش چشمگیر کامنت‌ها در فضای مجازی بود.
اتفاقی که در اردوگاه‌های منافقین در آلبانی رخ داد، بی‌گمان یکی از حوادث مهم و اثرگذار برای کامنت‌گذاران شبکه‌های معاند بود؛ چرا که در آن روز اتفاق غیرمنتظره‌ای برای ساکنان اردوگاه‌های اشرف 3و 4در آلبانی افتاد که در کنار همه پیامدهای ناگوار برای آن گروه تروریستی، طشت رسوایی آنها در فضای مجازی هم از بام افتاد و کامنت‌هایشان هم با این لشکر شکست‌خورده سقوط کرد. بخشی از پوچی افکار و اندیشه‌ها و همچنین اعمال و کردار غیرانسانی منافقین در قالب کامنت‌های خصمانه اعضای این گروه در فضای مجازی قابل رویت بود که از لانه عنکبوتی خود در اردوگاهی در آلبانی بی‌وقفه انتشار می‌دادند.

از دسترس خارج‌شدن حساب‌های توییتری مشهور
منافقین در وارونه جلوه‌دادن حقایق سیاسی و اجتماعی ید طولایی دارند و بدون شک در جریان اتفاق اخیر هم بدشان نمی‌آمد که از آب، کره بگیرند و داستان‌های خیالی و سودمند برای خودشان خلق کنند و به آن گروه از خلق‌الله بی‌خبر از اصل وقایع، تفسیر و قرائت خاص خودشان از اتفاق اخیر را تحویل بدهند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید