• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 14 دی 1402
کد مطلب : 214470
+
-

مولتی‌میلیاردرها در اینستاگرام

در مورد دانشگر و زکی‌پور که به جای محکم‌کردن خط دفاع، دنبال خودنمایی مجازی هستند

کمتر کسی می‌توانست باور کند سپاهان در 3هفته پایانی نیم‌فصل اول متحمل 3شکست پیاپی شود و از جایگاه مدعی اول قهرمانی فاصله بگیرد. با این حال، طلایی‌پوشان به‌طور متوالی مقابل آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین شکست خوردند تا دور رفت را روی پله دوم جدول رده‌بندی به پایان برسانند. صد‌البته یکی از مهم‌ترین دلایل افت نتایج سپاهان، محرومیت درنظر گرفته‌شده برای 6بازیکن این تیم بود. بعدتر هم یک صحنه مهم اشتباه داوری در دقایق پایانی بازی با شمس‌آذر اتفاق افتاد که باعث فوران آتشفشان خشم در اردوگاه زردها شده است. در شرایطی که سپاهان با یک گل در آستانه شکست مقابل میزبان قزوینی قرار داشت، کمک‌داور به اشتباه گل رضا اسدی را آفساید گرفت تا طلایی‌پوشان از یک امتیاز محروم شوند. حالا بازیکنان این تیم یک به یک در فضای مجازی در حال گلایه و شکایت هستند و استوری‌های تند می‌گذارند.
در طول روزهای اخیر محمد دانشگر از همه فعال‌تر بوده و چندین استوری خشمگینانه گذاشته است. در آخرین مورد او با بازنشر تصویری از گل آفساید گرفته‌شده رضا اسدی، نوشته: «همه ما مردیم، فقط خاک‌مان نکرده‌اند» و اضافه کرده «شرم بر شما!» میلاد زکی‌پور، مدافع چپ سپاهان هم مواضع مشابهی در اینستاگرام اتخاذ کرده است. همه این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که دقایقی قبل از مردود‌شدن این گل، داور مسابقه با شتاب در اعلام خطا و ندادن آوانتاژ به شمس‌آذر، تیم میزبان را از یک موقعیت تک‌به‌تک کامل محروم کرده بود. به علاوه، قبول داریم بحث محرومیت 6 بازیکن این تیم مؤثر بود اما اولا باخت به آلومینیوم قبل از این حکم بود، ثانیا 3 بازیکن تیم در مسابقه با شمس‌آذر برگشتند و ثالثا به هر حال این باشگاه از قوانین تخطی کرده بود و نمی‌شد با آن برخورد نکرد؛ کما اینکه خیلی‌ها عقیده دارند همین الان هم برخورد مناسب یا هم‌وزن با سپاهان صورت نگرفته است.
درنهایت اینکه کاش ستاره‌های سپاهان و مخصوصا مدافعان این تیم به‌جای حضور گسترده در اینستاگرام، کیفیت کارشان را بالاتر می‌بردند تا این تیم در همه مسابقات گل نخورد و کلی موقعیت به رقبا ندهد. در همین بازی با شمس‌آذر اگر پیام نیازمند نبود، شاید سپاهان 5گل دیگر دریافت می‌کرد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید