• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 12 دی 1402
کد مطلب : 214247
+
-

پنجره باز شد

    انتقال پدیده آرژانتینی به منچسترسیتی نهایی شد و کلودیو اِچِوری، هافبک 17ساله ریور‌پلاته قراردادی 6ساله با این باشگاه انگلیسی بست. پدیده آرژانتین در جام‌جهانی جوانان تا پایان فصل در ریورپلاته می‌ماند و تابستان به من‌سیتی می‌رود.
    شماره۱۰ بارسلونا به گرینوود وعده داده شد. این پیراهن متعلق به آنسو فاتی است که به‌صورت قرضی در برایتون بازی می‌کند (البته بیشتر مصدوم است). تن‌هاخ نمی‌خواهد این بازیکن دوباره به تیمش برگردد و مدیران باشگاه بعد از ختم قرارداد قرضی، می‌خواهند او را بفروشند. در همین شرایط عملکرد گرینوود در ختافه مدیران اتلتیکو را تحت‌تأثیر قرار داده و شاید وینگر انگلیسی از باشگاه دوم پایتخت اسپانیا سردرآورد.
    گزینه انتقال بونوچی از یونیون برلین به آاس‌رم منتفی است. هواداران واکنش تندی به این انتقال احتمالی نشان داده‌اند و او را دوست ندارند.
    سرهو گیراسی در حال دور‌شدن از میلان است. روسونری آمادگی پرداخت رقم بند فسخ 17.5میلیون یورویی قرارداد این بازیکن 27ساله را به باشگاه آلمانی اشتوتگارت ‌دارد اما دستمزد درخواستی او مشکل است. گیراسی که در حال‌حاضر 3میلیون یورو در فصل دستمزد دریافت می‌کند، 5میلیون یورو از تیم جدید خود می‌خواهد.
    با بازشدن پنجره زمستانی نقل‌و‌انتقالات، یک بند در قرارداد پائولو دیبالا توسط مدیران رم فراموش شده بوده که فعال شد؛ بند آزادسازی او. دیبالا براساس مفاد این بند می‌تواند به باشگاه‌های خارج از ایتالیا منتقل شود، آن هم با مبلغ 13میلیون یورو.
    منچستریونایتد نامه‌ای رسمی برای نمایندگان ویکتور لیندلوف ارسال کرد تا تأیید کند گزینه تمدید قرارداد را فعال کرده‌اند. لیندلوف به‌طور رسمی تا ژوئن۲۰۲۵ با منچستریونایتد قرارداد دارد.
    منچستریونایتد تصمیم گرفته بند تمدید قرارداد یک‌ساله رافائل واران را فعال نکند. او از فردا آزاد است با هر باشگاهی که می‌خواهد برای انتقال آزاد تابستانی مذاکره کند. خود بازیکن دوست دارد همین زمستان به رئال‌مادرید برگردد و جای آلابای مصدوم را بگیرد.
    انتقال تیون بوچانان مدافع راست 24ساله و کانادایی کلوب بروخه به اینتر، با قراردادی 4ساله و با مبلغ 8میلیون یورو قطعی شد.

نقل و  انتقالات
پاری‌سن‌ژرمن روزهای آینده با لایوین کورزاوا و هوگو اکیتیکه مدافع و مهاجم فرانسوی خود قطع همکاری خواهد کرد. ناصر الخلیفی اصرار دارد قرارداد امباپه را هم تمدید کند. مادر این بازیکن عصبانی است که چرا روزنامه‌های اسپانیایی برای تحت فشار قراردادن پسرش برای اعلام انتقال آزاد به رئال‌مادرید، اخباری را منتشر کرده‌اند.

منچستریونایتد به‌دلیل مشکلات فیرپلی مالی قصد دارد با بازیکنان تیمش مذاکراتی را برای کاهش دستمزدشان شروع کند. این کار مشابه همان کاری است که خوان لاپورتا در بارسلونا انجام داد تا آنها بتوانند آزادانه‌تر وارد بازار نقل‌و‌انتقالات شوند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید