• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 11 دی 1402
کد مطلب : 214169
+
-

جهان‌نما/شهادت کودکان دوقلو در روز تولد


یک مادر فلسطینی در کنار جنازه فرزندان دوقلویش می‌گوید: «از من کیک تولد می‌خواست، گفتم بعد از جنگ درست خواهم کرد.» گریه و بی‌قراری مادر فلسطینی کنار جنازه فرزندان دو قلویش که در سالگرد تولد در حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به شهادت رسید، در این فیلم نشان داده شده است. صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) به تازگی اعلام کرده است که سال2023 خونین‌ترین سال برای کودکان فلسطینی بوده است.

راکت ضدزره یاسین۱۰۵ چگونه عمل می‌کند؟

راکت ضدزره یاسین۱۰۵ که گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در نبرد طوفان الاقصی از آن رونمایی کرده، پیشرفته‌ترین تانک ارتش رژیم صهیونیستی به‌نام مرکاوا را شکار می‌کند. یاسین۱۰۵ پرکاربردترین راکت قسام در نبردهای کنونی در نوار غزه بوده که تاکنون صدها خودروی زرهی اسرائیلی با آن منهدم شده است. این راکت ساخت مقاومت فلسطین در غزه تانک ۸میلیون دلاری مرکاوا۴ را به راحتی منهدم می‌کند.

دزدی یک نظامی از کودکان در روز روشن

نظامیان اشغالگر اسرائیلی در جریان یورش به شهرک سنیریا در جنوب قلقیلیه در کرانه باختری یک اسکوتر کودکان فلسطینی را به‌سرقت بردند. پیش از این نیز گزارش‌های متعددی از دزدی و سرقت در پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده بود و هاآرتص سال گذشته سرقت در ارتش اسرائیل را یک چالش عنوان کرده بود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید