• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
دو شنبه 11 دی 1402
کد مطلب : 214101
+
-

سرنوشت اسرارآمیز صاحب یک فست فود

سرنوشت اسرارآمیز صاحب یک فست فود

3ماه پس از ناپدیدشدن پسری جوان که صاحب یک مغازه فست‌فود در پایتخت است، پیداشدن گوشی او به این پرونده رنگ و بویی جنایی داد.
به گزارش همشهری،  مهرماه امسال با ناپدید شدن صاحب یک مغازه فست‌فودی در حوالی سه راه آذری، تحقیقات پلیس پایتخت برای یافتن ردی از او آغاز شد. مدت‌ها از این مرد سرنخی نبود تا اینکه تلفن همراه جوان گمشده فعال و فردی که گوشی در اختیار او بود دستگیر شد.  او مرد معتاد و سابقه داری بود که پیش از این به جرم سرقت لوازم خودرو و حمل مواد‌مخدر دستگیر شده بود. مرد دستگیرشده در بازجویی‌ها ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: چند وقت قبل برای انجام کاری به حاشیه تهران رفته بودم که در بیابان‌های آنجا با جسد خونین مردی مواجه شدم. جسد متعلق به مردی جوان بود که تلفن همراهی هم کنارش افتاده بود. وسوسه شدم گوشی مرد مرده را سرقت کنم و آن را بفروشم. من در سرقت نقش دارم اما قاتل نیستم و اطلاعی درباره مرگ مرد جوان ندارم.
این متهم به دستور قاضی محمدمهدی براعه بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است و تحقیقات از او برای حل معمای سرنوشت مرد گم‌شده ادامه دارد. از سوی دیگر مأموران دیروز به دستور بازپرس به محلی که متهم ادعا کرده جسد رها شده بوده، اعزام شدند تا ببینند آیا جسدی با مشخصات مرد گمشده در بیابان کشف شده یا نه.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید