• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 10 دی 1402
کد مطلب : 214074
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/WnXAo
+
-

جهان‌نما/اوليور استون، كارگردان هاليوودي درباره نتانياهو چه مي‌گويد؟


اولیور استون برنده‌3 جایزه اسکار با اشاره به جنگ غزه مي‌گويد: نتانیاهو یک دیوانه دیوانه دیوانه است؛ من هرگز قتل عامی مانند قتل عام غزه ندیده‌ام. یک جنبش را نمی‌توانید نابود کنید. چگونه می‌خواهید همه را بکشید؟‌ آیا می‌خواهید ۲.۲میلیون انسان را به مصر خارج کنید؟ از همه بدتر این است که بایدن به اسرائیل رفته و به آنها میلیاردها دلار پول و هرگونه سلاحی داده. یا عیسی مسیح، چقدر غم‌انگیز است. 

خوشحالي جوانان فلسطيني از بازگشت‌به شجاعيه در غزه

با عقب‌نشيني زبده‌ترين نيروهاي ارتش صهيونيستي از شجاعيه غزه در پي تلفات سنگين در اين محله، فلسطيني‌هاي ساكن در اين منطقه بازگشته و شادي خود را از پيروزي به نمايش گذاشتند. به‌گفته كاربران شبكه‌هاي اجتماعي، نيروهاى نخبه تيپ گولانى ارتش اسرائيل كه قرار بود انتقام شكست ٢٠١٤ را از شجاعيه بگيرد با خاطره شكست ٢٠٢٣ از شجاعيه عقب‌نشينى كردند.

تبديل كردن آمبولانس اسقاطي به آرايشگاه در غزه

با وجود حملات مرگبار و وحشيانه رژيم صهيونيستي به نوار غزه كه تاكنون به شهادت بيش از 21 هزار فلسطيني انجاميده، زندگي در اين منطقه همچنان ادامه دارد. فيلمي از تبديل كردن يك آمبولانس كه در نتيجه حملات اسرائيلي‌ها غيرقابل استفاده شده بود به آرايشگاه در شبكه هاي اجتماعي پربازديد شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید