• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 9 دی 1402
کد مطلب : 213865
+
-

جامه مهربانی بر تن نیازمندان

دغدغه
جامه مهربانی بر تن نیازمندان

فصل سرد از راه رسیده و زمستان آرام‌آرام زیر تاروپود   کوچه‌ها، خیابان‌ها، جاده‌ها و شهرها نفوذ می‌کند. در همین روزهای سرد زمستانی، هستند آدم‌هایی که به گرمای توجه و محبت دیگران نیاز دارند و پیداکردنشان هم کار سختی نیست؛ آنها را می‌شود با کمی‌ جست‌وجو یافت. بعد با ذره‌ای کمک با چاشنی مهربانی، لبخند را برایشان به ارمغان آورد.
در این روزها گروه‌های مردمی و جهادی و خیریه‌ها در تلاشند تا وسایل لازم برای سرکردن این فصل را به نیازمندانی که در مناطق محروم ساکن هستند، برسانند. یکی از این گروه‌های خیّر، خادمان امام‌رضا(ع) هستند که در قالب پویش «جامه مهربانی» برای کودکان و نوجوانان کم‌برخوردار کشور کفش و لباس تهیه می‌کنند.
در این پویش تا‌کنون ۵۵‌هزار جفت کفش و لباس برای بچه‌ها تهیه و در سراسر کشور توزیع شده است. این گروه خیریه به‌شدت تأکید دارند لباس‌ها را در بسته‌بندی‌های فاخر و زیبا قرار دهند تا شرایط لازم برای اهدای لباس کاملا فراهم شود.  کودکان ‌یا خانواده‌های شناسایی‌شده چشم‌به‌راه هستند. گروه خیریه لباس‌های آماده‌شده را در نهایت احترام به این افراد اهدا می‌کنند تا لبخند رضایت را روی صورت بچه‌ها ببینند. البته پویش جامه مهربانی سال گذشته هم توسط بنیاد کرامت رضوی برگزار شد که طی آن ۵۸‌هزار و ۴۸۱‌دست و جفت لباس و کفش نو تهیه و میان بچه‌ها توزیع شد. همچنین سال‌1399 در قالب پویش معین‌الضعفا‌، ده‌ها هزار لباس گرم و کفش میان دانش‌آموزان توزیع شد. این کار در قالب چند طرح و پویش دیگر هم هر سال توسط خادمان امام‌رضا(ع) انجام می‌شود. این پویش قرار است تا پایان سال و عید نوروز ادامه پیدا کند تا هیچ کودکی در سرما بدون لباس گرم نماند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید