• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 7 دی 1402
کد مطلب : 213789
+
-

حمایت از لیست خاص؛خط‌قرمز شهرداری

شهردار تهران در نشستی با مدیران این سازمان با بیان اینکه باید همه تلاش خود را در جریان انتخابات بر مشارکت پرشور شهروندان متمرکز و همه امکانات را برای تحقق این راهبرد بسیج کنیم، گفت: حمایت از یک فهرست خاص، خط قرمز شهرداری است.
علیرضا زاکانی با بیان اینکه چنانچه فردی از جانب من درباره حمایت از فهرستی، مطلبی بیان کرد، دروغ می‌گوید، افزود: اگر وارد دعواهای انتخاباتی شویم، این خدمتی که به مردم عرضه می‌کنیم از دست می‌رود. شهرداری پای فهرست خاص انتخاباتی نمی‌ایستد و این در تضاد اصل کارکرد ماست.
وی با تأکید بر اینکه در شهرداری تهران همه باید برای ایجاد مشارکت پرشور و نشاط انتخاباتی درمیان شهروندان بسیج شوند، ادامه داد: من 2دهه وسط معرکه انتخابات بوده‌ام، اما اینجا متفاوت است. بیرون از اینجا، ظرفیتی دارم، اما داخل شهرداری و به‌ نام شهرداری، تبلیغ برای گروهی حرام‌مطلق است و با این موضوع برخورد100درصد می‌کنیم.
شهردار تهران با تأکید بر اینکه شهرداری باید شهر را زنده کند، عنوان ‌کرد: همین‌قدر که برای مردم نوکری کنیم، امیدوار می‌شوند و پای صندوق‌های رأی می‌روند. ما رهنمودهای انتخاباتی مقام‌معظم‌رهبری را با افتخار تبلیغ می‌کنیم، اما پای فرد یا فهرستی ایستادن، خط قرمز شهرداری است. زاکانی با تأکید بر اینکه خط قرمز ستاد محلات کار سیاسی است، اضافه‌ کرد: اگر مدیر محله‌ای، کار سیاسی کند، فردا نباید در آن مقام باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید