• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 7 دی 1402
کد مطلب : 213729
+
-

برند باشد، ‌کهنه باشد!

آگهی لوازم دست دوم آرایشی در فضای مجازی

ویترین
برند باشد، ‌کهنه باشد!

«رژ لب اصل لانکوم، زیر قیمت فقط یک‌بار استفاده شده. قیمت 90هزار تومان،  لوازم ناخنکاری دست دوم پک کامل قیمت 3و نیم، پنس‌ها فقط سرصاف کاملا سالم 80هزار تومان،  پک کامل دالیزلش استفاده شده، از موادش کمی مانده به همراه پک جدای بیگودی که اصلا استفاده نشده 300تومان، 3 بسته مژه کلاسیک استفاده شده 150تومان»  از این جور آگهی‌ها در سایت دیوار یا پیج اینستاگرام زیاد دیده می‌شود و حاصل کار بانوانی است که به‌دلیل تغییر ذائقه یا دلزدگی لوازم خود را برای فروش گذاشته‌اند. نوع حرف زدن و تبلیغ کردن‌شان شبیه سمسارهایی است که برای جذب مشتری انواع ترفندهای بازارگرمی را به‌کار می‌برند. جالب اینکه نشانی همه آگهی‌ها به مناطق شمالی پایتخت ختم می‌شود و حیرت‌آور اینکه به‌زعم دست دوم بودن لوازم آرایشی و بهداشتی، بعضی بانوان راضی به خرید این وسایل  اند؛ چرا که برند هستند.

کرم نرم‌کننده 28میلیون....
اگر این روزها با گشت‌و‌گذار در فضای مجازی با آگهی فروش لوازم دست دوم آرایشی روبه‌رو شدید خیلی تعجب نکنید. از این جور تبلیغ‌ها زیاد دست به‌دست می‌شود. در کنار دیگر وسایل خانه از تخت و کمد گرفته تا مبل و فرش که در سایت دیوار آگهی می‌شود، لوازم آرایشی دست دوم هم به چشم می‌خورد. آنها را معمولا خانم‌هایی آگهی می‌کنند که از خرید لوازم آرایشی فلان مارک پشیمان شده یا ترجیح می‌دهند مارک بهتری بخرند. کافی است نیم ساعتی در دنیای عجیب و غریب فضای مجازی بچرخید، انواع لوازم آرایشی با قیمت‌های مناسب پیدا می‌کنید. چیزهایی که اگر نو باشند در حد چند میلیون فروخته می‌شوند. بد نیست بدانید بیشتر لوازم آرایش دست دوم تبلیغ شده، برند خارجی هستند که هر کدام از آنها قیمت چند میلیونی دارد. به‌طور مثال: «رژ لب لانکوم 4میلیون‌و300هزار تومان است. کرم آبرسان مری کی از یک میلیون شروع می‌شود به بالا. ژل استرس 6میلیون‌و600هزار تومان. کرم نرم‌کننده لانکوم 28میلیون‌و650هزار تومان.»

این خبر را به اشتراک بگذارید