• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 6 دی 1402
کد مطلب : 213602
+
-

بابانوئل‌های قاتل، مرگ هدیه دادند

آن سوی مرز
بابانوئل‌های قاتل، مرگ هدیه دادند

کریسمس برای بسیاری از مردم دنیا روز جشن و شادی است.  کودکان در این روز منتظرند بابانوئل برایشان هدیه ببرد و بسیاری از بزرگترها با پوشیدن لباس بابانوئل تلاش می‌کنند دل بچه‌ها را شاد کنند اما گاهی پشت این لباس‌، افرادی پنهان شده‌اند که نقشه‌هایی هولناک در سر دارند؛ جنایتکارانی که آمده‌اند هولناک‌ترین قتل‌ها را رقم بزنند و برای اینکه کسی به آنها شک نکند، با لباس بابانوئل ظاهر می‌شوند. این گزارش مرور قتل‌های هولناکی‌است که جنایتکاران در لباس بابانوئل مرتکب شده‌اند.

کشتار در ترکیه:  هولناک‌ترین جنایت‌هایی که بابانوئل‌های قاتل رقم زدند، در ترکیه اتفاق افتاد. وقتی عده زیادی از مردم در یک کلوپ شبانه در استانبول جمع شده بودند تا آغاز سال2016 را جشن بگیرند، 2مرد که لباس بابانوئل بر تن داشتند، وارد شدند. آنها بی‌درنگ سلاح‌هایی را که زیر لباس‌هایشان پنهان کرده بودند، بیرون کشیدند و مردم را به رگبار بستند. در این حمله مسلحانه حدود 39نفر کشته و 69نفر مجروح شدند.

جنایت خانوادگی: بروس جفری پاردو در کریسمس2008 با لباس بابانوئل درحالی‌که یک بسته هدیه در دست داشت، زنگ خانه‎ اورتگاها را در کالیفرنیا به صدا در آورد. وقتی دختر بچه 8ساله در را گشود و با خوشحالی فریاد زد: «بابانوئل! »، او 2 اسلحه از زیر لباسش بیرون کشید و به‌صورت کاترینا شلیک کرد. این مرد جنایتکار همسر سابق یکی از دختران اورتگاها بود که برای گرفتن انتقام وارد این خانه شده بود. او در این جنایت 9نفر از اعضای این خانواده را به قتل رساند.  چند روز بعد پلیس جسد او را که ‌خودکشی کرده بود، پیدا کرد.

بابانوئل سارق: تری ترنت، 44ساله در سال2011، با لباس بابانوئل درحالی‌که چاقویی در دست داشت نیمه شب وارد خانه‌ای در آمریکا شد. پسر جوان خانواده که برای خوردن آب برخاسته بود، از اتاق خوابش پایین آمد و مردی را کنار درخت کریسمس دید که لباس بابانوئل به تن داشت. پسر با دیدن او وحشتزده شد و فریاد زد تا مادرش بیدار شود. اما‌تری که برای سرقت به خانه آنها آمده بود، با چاقو به جان پسر جوان افتاد و او را به قتل رساند و از محل گریخت. این مرد بعدها دستگیر و محکوم شد.

جنایت هولناک بابانوئل ایرانی: در میان بابانوئل‌های قاتل، یک   ایرانی هم به چشم می‌خورد. این مرد در جشن کریسمس سال2011 در منطقه تگزاس، لباس بابانوئل برتن کرد و به خانه   همسر سابقش رفت تا شب کریسمس را با او و خانواده‌اش جشن بگیرد. آنها بعد از اینکه شام شب سال نو را خوردند در کنار درخت کریسمس دور هم جمع شدند و هدایای خود را باز کردند. اما این شادی زیاد دوام نداشت. بابانوئل ایرانی تصمیم خود را گرفته بود و می‌خواست که زندگی خود و اهالی خانه را  به پایان برساند. او با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده و همراه خود به جشن آورده بود، همه را به رگبار بست و   به قتل رساند و در نهایت با شلیک گلوله خودکشی کرد. این مرد که عزیز نام داشت 6نفر از اعضای خانواده‌اش را که آنها نیز ایرانی بودند، کشت. پس از این جنایت وقتی پلیس به محل حادثه رفت، با اجساد 4زن و 3مرد روبه‌رو شد که یکی از آنها عامل جنایت بود. به‌گفته پلیس اجساد اعضای خانواده  فاصله‌ای کم  با درخت کریسمس داشتند. بسته‌های باز شده در اطراف پخش بود و به‌نظر می‌رسید اعضای خانواده به تازگی هدایای کریسمس را باز کرده‌اند.   عزیز وقتی همسرش از او جدا شد از شدت تنها‌یی کینه او را به دل گرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید