• سه شنبه 19 تیر 1403
  • الثُّلاثَاء 2 محرم 1446
  • 2024 Jul 09
چهار شنبه 6 دی 1402
کد مطلب : 213587
+
-

تیم منتخب طبقه پایین

در روز توقف مدعیان، تیم منتخب هفته چهاردهم را چهره‌های گمنامی از تیم‌های میانه و پایین جدول تشکیل دادند

تیم منتخب طبقه پایین

 تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر یکی از جالب‌ترین تیم‌های این فصل است و بخش زیادی از آن را بازیکنان گمنام و کم‌ نام‌ونشان تشکیل می‌دهند. 2تیم استقلال و سپاهان به‌خاطر نتایج ضعیفشان در این هفته بعد از مدت‌ها نماینده‌ای در تیم منتخب ندارند. پرسپولیس هم با وجود برتری مقابل شمس‌آذر فقط یک نماینده دارد که همان زننده 2گل سرخپوشان یعنی گئورگی گولسیانی است. سایر چهره‌های موفق هفته بازیکنان کمتر شناخته‌شده تیم‌های پنجم به پایین جدول هستند. تیم آلومینیوم که غول‌کش هفته بوده و سپاهان را در اصفهان شکست داده با 3بازیکن بیشترین نماینده را در تیم منتخب دارد و 8بازیکن دیگر هم از 8تیم مختلف می‌آیند.

   بازیکن هفته؛ صخره اتریشی
کریستوفر کنت، ستاره این روزهای فولاد است و کلین‌شیت‌های متوالی‌اش سریال شکست‌های تیم سرخپوش خوزستانی را فعلا متوقف کرده است. او در 3هفته اخیر 2بار به‌عنوان دروازه‌بان برتر هفته انتخاب شده و این بار با امتیاز عالی‌اش عنوان بهترین بازیکن هفته را هم به‌خودش اختصاص داده است. کنت این هفته در مصاف با پیکان 9مهار موفق داشت و با نمره 9.08بالاترین نمره هفته چهاردهم را به‌دست آورد. او همچنین صاحب پنجمین نمره بالای یک دروازه‌بان در طول 2فصل اخیر شده است.

   8.09برای مهم‌ترین گل هفته
عارف حاجی‌عیدی، بازیکنی که گل مهم این هفته را وارد دروازه سپاهان کرد با کسب نمره8.09از سایت متریکا دومین نمره خوب این هفته را به دست آورد و بعد از کنت دومین بازیکن برتر هفته شد. حاجی‌عیدی را 2هم‌تیمی دیگرش در تیم منتخب هفته همراهی می‌کنند. امیر نوری با نمره7.77و یونس اکبرپور با نمره 7.55دو چهره دیگر آلومینیوم در تیم منتخب هفته هستند. آلومینیوم تنها تیمی است که در این فصل مقابل سپاهان بازی کرده و از این تیم گل نخورده است.

   گئورگی در محاصره گمنام‌ها
خط دفاعی تیم منتخب این هفته با 4بازیکن از 4تیم مختلف شکل گرفته است. علاوه بر یونس اکبرپور که از تیم شگفتی‌ساز این هفته آمده، گولسیانی از پرسپولیس، آرمان اکوان از ملوان و حسین زامهران از نساجی دیگر مدافعان این تیم هستند. گولسیانی با نمره8.04بهترین مدافع هفته بوده و بالاترین نمره را دارد. او این نمره را مدیون 2گلی است که در بازی با شمس‌آذر زد و البته خاطره پنالتی ازدست‌رفته مقابل الدحیل را هم تا حدودی به فراموشی سپرد. گولسیانی و اکوان در این فصل برای نخستین بار است به تیم منتخب می‌رسند اما اکبرپور و زامهران در دفاع چپ و راست برای دومین بار این اتفاق را تجربه می‌کنند.

   در غیاب مغانلو و اسدی
علیرضا کاظمی از استقلال خوزستان و محمدجواد آزاده از پیکان، 2میهمان ناخوانده تیم منتخب در خط میانی هستند. کاظمی در روز ثبت نخستین پیروزی استقلال خوزستان یکی از گل‌ها را زد و با نمره‌8 برترین بازیکن زمین شد. هافبک پیکان اما نتوانست تیمش را به پیروزی برساند و با نمره 7.72شاهد توقف تیمش در مقابل فولاد و دروازه‌بان آماده‌اش شد. 2هافبک دیگر تیم منتخب، همان نوری و حاجی‌عیدی از آلومینیوم بودند. خط حمله این تیم هم با زوجی از هوادار و ذوب‌آهن شکل گرفته است. محمدجواد محمدی زننده تک‌گل 3امتیازی ذوب‌آهن در مقابل صنعت‌نفت و کریم اسلامی گلزن هوادار در زمین نساجی، فورواردهای برگزیده این هفته بودند. امتیاز این دو بازیکن تقریبا مساوی بود. آنها با نمره‌ای حدود 7.5و در غیاب مهاجمان سپاهان که معمولا پای ثابت تیم‌های منتخب هستند، زوج برگزیده این هفته را تشکیل داده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید