• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
دو شنبه 4 دی 1402
کد مطلب : 213365
+
-

خبرها

اختتامیه کنگره شعر و داستان  مقاومت

آیین اختتامیه کنگره سراسری شعر و داستان ایثار و مقاومت در امتداد مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی، سه‌شنبه ۵دی‌ماه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار می‌شود. این جشنواره از اواخر مردادماه امسال شروع شده و شاعران و نویسندگان از اول شهریورماه فرصت داشتند آثار خود را در قالب شعر و داستان و با موضوع «ایثار و مقاومت» ارسال کنند. این کنگره سراسری، شامل عناوینی از قبیل ایثار و مقاومت در آینه قیام سیدالشهدا علیه‌السلام، کربلای خمینی(ره) امتداد کربلای حسینی در 8سال دفاع‌مقدس، ایثار و مقاومت در سیمای جانبازان دفاع‌مقدس ...  برگزار شد.

فراخوان رویداد استارت‌آپی

فراخوان رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی در گونه‌های سینمایی بلند، کوتاه داستانی و سریال توسط پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد. رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی با هدف کمک به ارتقای کمی و کیفی فیلمنامه‌نویسی، شناسایی و معرفی ایده‌های خلاقانه در فیلمنامه‌نویسی، معرفی استعدادهای فیلمنامه‌نویسی در سطح کشور و زمینه‌سازی‌ برای حضور و تبادل دانش و تجربه نیروهای خلاق و مستعد کشور در دهه اول اسفند‌ماه۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود. این رویداد محدودیت موضوعی ندارد و قالب‌های مدنظر آن شامل «ایده» یا «خلاصه طرح» در گونه‌های سینمایی بلند، کوتاه داستانی و سریال‌است.

تشکیل مرکز طراحی مد و لباس

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تشکیل «مرکز طراحی مد و لباس» پیرامون پیگیری امور طراحی، مد و لباس و امور تولید و بازار با همکاری وزارت فرهنگ و وزارت صمت خبر داد. محمدمهدی اسماعیلی طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور از تشکیل «مرکز طراحی مد و لباس» با حضور معاونان ذیربط در 2وزارتخانه فرهنگ و صمت خبر داده و هدف از تشکیل این مرکز را اینطور عنوان کرده است: ایجاد بستر تولید و توزیع مستمر لباس‌های متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب  و...



 

این خبر را به اشتراک بگذارید