• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 3 دی 1402
کد مطلب : 213243
+
-

پرونده تتلو در دادسرای امنیت

پرونده تتلو در دادسرای امنیت

پرونده امیرحسین مقصودلو، معروف به تتلو که بیش از 2هفته از انتقال او به ایران می‌گذرد، در دادسرای امنیت و عمومی تهران در حال رسیدگی است. به‌ گزارش همشهری، تتلو سال‌ها بود که در ترکیه اقامت داشت و در سال‌هایی که در آنجا بود، جنجال‌های زیادی به پا کرد. او پس از دستگیری از سوی پلیس ترکیه صبح چهارشنبه، 15آذرماه از طریق مرز بازرگان در اختیار مأموران امنیتی ایران قرار گرفت و به بازداشتگاه منتقل شد.
درحالی‌که تتلو همچنان در بازداشتگاه به سر می‌برد، پرونده او به اتهام گسترش و ترویج فساد و فحشا در دادسرای امنیت در حال رسیدگی است. این در حالی است که هنوز شاکیان خصوصی برای طرح شکایت‌شان به دادسرا مراجعه نکرده‌اند؛ چرا که بسیاری از آنها در خارج از کشور به سر می‌برند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که 2 نفر از شاکیان تتلو، خانواده 2دختر ایرانی هستند که در ترکیه با تشویق و ترغیب تتلو اقدام به ‌خودکشی کرده‌اند اما متهم این اتهام یعنی ترغیب دختران برای خودکشی را نپذیرفته و گفته آنها پس از مصرف مواد تصمیم گرفتند به زندگی شان پایان بدهند.
تحقیقات در این پرونده جنجالی و رسیدگی به اتهامات این خواننده پرحاشیه ادامه دارد و اگر تتلو با اتهام فساد فی‌الارض روبه‌رو شود، پرونده‌اش به دادگاه انقلاب فرستاده خواهد شد و در غیراین صورت دادگاه کیفری صلاحیت رسیدگی و صدور حکم در این پرونده را خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید