• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 3 دی 1402
کد مطلب : 213223
+
-

شکست،سود، اختلاف

در بارسلونا چه خبر است؟

شکست،سود، اختلاف

در توقف زمستانی لالیگا 3خبر از بارسلونا داریم؛ اول اینکه روزنامه آلمانی «دی‌ولت» مدعی شده بارسلونا به‌دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی ممکن است از حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا و حتی 2فصل بعدتر هم محروم شود. باشگاه در‌ ماه سپتامبر اعلام کرد به سود خالص 304میلیون یورویی رسیده اما اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) این باشگاه کاتالونیایی را 500هزار یورو جریمه و اعلام کرد بارسلونا سود خالص خود را اشتباه اعلام کرده و این رقم با درآمد آنها مرتبط نبوده است.
خبر دوم؛ خروش ژاوی در رختکن بین 2‌نیمه بازی با لاس‌پالماس در یکی از نشریات کاتالونیا فاش شد. او در رختکن به بازیکنان گفته بود که باید شرم کنند. سرمربی تیم برای روحیه‌دادن به بازیکنان و تحریک آنها به خون و ژن بارسا، حرفه‌ای‌بودن، روحیه، انرژی، میل به حمله و احترام به نشان باشگاه اشاره کرده بود. او در کنفرانس مطبوعاتی باز هم از بازیکنان انتقاد و تهدید کرد که هر بازیکنی در فرم خوبی نباشد، در ترکیب جایی نخواهد داشت. در پی این سخنان، ژائو فلیکس از ترکیب بیرون کشیده شد. ژاوی تمایلی برای خرید فلیکس نداشت و در نهایت او از اتلتیکومادرید به‌صورت قرضی جذب شد و در چند نوبت گل‌های مهمی برای بارسا زد. باشگاه در فکر خرید دائمی این پرتغالی است اما ژاوی خیلی هم از او خوشش نمی‌آید.
ژاوی از سوی لاپورتا، رئیس باشگاه هم تحت فشار است. سرمربی برای بازی با آنتورپ (شکست 3بر2) لواندوفسکی، گوندوغان و آرائوخو را در لیست قرار نداده بود اما با فشار لاپورتا 3بازیکن به لیست اضافه شدند و به بلژیک سفر کردند.
و خبر آخر؛ بارسلونا بلافاصله پس از برد زوری 3بر2 مقابل تیم ته‌جدولی لاس‌پالماس راهی آمریکا شد و از کلاب آمریکای مکزیک 3بر 2شکست خورد. این باخت در شهر دالاس هم نشان داد بارسلونا دیگر مثل گذشته و دوران مسی محبوب نیست و هم برای این باشگاه درآمدی 4.5میلیون یورویی به همراه داشت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید