• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 4 دی 1396
کد مطلب : 2099
+
-

کافه مجلس

  پیشنهاد یک نماینده به دولت برای  پس گرفتن بودجه  حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین شهر در جلسه علنی دیروز بهارستان در اخطاری خطاب به رئیس جلسه گفت: با وجود اینکه دولت در آمارش اعلام می‌کند تورم را کاهش داده است اما لایحه بودجه سال آینده با این وضعیتی که تنظیم شده گرانی‌ها را از هم‌اکنون به‌وجود آورده است. او سپس به دولت پیشنهاد داد که لایحه بودجه 97را پس بگیرد و بعد از اعمال اصلاحات و حذف تبعیض‌ها آن را مجدداً به بهارستان بر گرداند. 

 

  تکاپوی دوباره استیضاح وزیر کشور در راهروهای بهارستان زمزمه استیضاح وزیر کشور مجددا قوت گرفته است. عدم‌نظارت کافی وزارت کشور در فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها از محورهای این استیضاح است  ولی داداشی، نماینده آستارا دیروز از جمع‌آوری امضای استیضاح  خبر داد.گفته می‌شود این استیضاح 70 امضا دارد.

 

  گلایه‌ای به دادستان  شهاب‎الدین بیمقدار، نماینده تبریز اولین ناطق جلسه علنی دیروز مجلس بود. وی سخنرانی انتقادآمیزی داشت و به روسای هر سه قوه انتقاداتی را وارد کرد.او در بخشی دیگر از سخنانش گفت:پس دادستان کل در این کشور چه کاره است؟ چه‌کسی باید مشکل را حل کند؟ وقتی روزنامه‌نگاران را می‎توانید بازجویی کنید، چرا مقامات و مسئولان و وابستگان‌شان را که با قاچاق در ارتباطند، بازجویی و دستگیر نمی‌کنید؟

 

  کله پاچه قاچاق، سلامت جامعه را تهدید می‌کند محمد ابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین در مجلس در نطق میان‌دستور خود از ورود کله پاچه قاچاق به کشور خبر داد و گفت: چند روز پیش، خبر ورود کله‌پاچه قاچاق و ورود موادی که سلامت جامعه را دچار تهدید می‌کند، شاهد بودیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید