• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 30 آبان 1402
کد مطلب : 209899
+
-

وقتی وانت وارد صف اتوبوس شد

تقویم حوادث
وقتی وانت وارد صف اتوبوس شد

33سال پیش در چنین روزی برخورد یک خودروی وانت لندکروز با مردمی که در ایستگاه اتوبوس در صف ایستاده بودند، 3کشته و تعدادی مجروح بر جای گذاشت و باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردمی شد.
روزنامه کیهان در30آبان 69درباره این اتفاق نوشت:
بی احتیاطی و سرعت زیاد راننده وانت تویوتا لندکروز موجب کشته‌شدن 3نفر و زخمی‌شدن تعدادی از مسافران منتظر در صف اتوبوس شرکت واحد شد.
به گزارش خبرنگار کیهان این حادثه ساعت 11 روز گذشته در خیابان سعدی جنوبی، زمانی رخ داد که تعدادی از مسافران در صف اتوبوس منتظر رسیدن وسیله نقلیه بودند که ناگهان تویوتا وانت با سرعت زیاد   درحالی‌که از شمال به جنوب خیابان در حرکت بود با خارج شدن کنترل وسیله نقلیه از دست راننده به صف مسافران برخورد کرد و موجب کشته و زخمی شدن چندین نفر شد. این گزارش حاکی‌است: مجروحین به بیمارستان‌های معیری و بانک ملی منتقل  و چند تن از مجروحین نیز به‌طور سرپایی در درمانگاه تامین اجتماعی وابسته به بیمارستان مداوا شدند.
به گزارش خبرنگار کیهان، در کنار خیابان خون زیادی ریخته بود و عده‌ای متاثر از  حادثه در کنار خودرو اجتماع کرده بودند.
اسباب و لوازم مسافران در محل دیده می‌شد و تعدادی کفش نیز در اطراف افتاده بود.
یکی از شاهدان حادثه گفت: حدود 15نفر در صف اتوبوس ایستاده بودند که یک مرتبه این ماشین از راه رسید. دیگر چیزی نفهمیدم. صدای جیغ و داد زن و مرد بود که به گوش می‌رسید. این شاهد گفت: من پیکر خون آلود 3نفر را دیدم که وضع وخیمی داشتند و از دهان و گوش آنان خون می‌آمد که توسط مردم به بیمارستان انتقال یافتند.
شاهد دیگری گفت: اتومبیل سرعت زیادی داشت و برای پرهیز از برخورد با موتور سیکلت از مسیر خود منحرف شد و به صف مسافران کوبید.
به‌دنبال وقوع حادثه مأموران انتظامی در محل حاضر و پس از تنظیم پرونده راننده را به کلانتری انتقال دادند.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید