• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 29 آبان 1402
کد مطلب : 209758
+
-

عروس جوان در آتش کینه مادر و خواهر شوهرش سوخت

تقویم حوادث
عروس جوان در آتش کینه مادر و خواهر شوهرش سوخت

38سال پیش در چنین روزی انتشار خبر آتش زدن عروس جوان به‌دست مادر و خواهر شوهرش در رسانه‌ها افکار عمومی را تحت‌تأثیر قرار داد.
روزنامه اطلاعات در 29آبان 64درباره این ماجرا اینگونه نوشت:
عروس جوانی که بیش از 70درصد از بدنش در میان شعله‌های آتش سوخته است با کمک همسایگان به بیمارستان انتقال یافت. خواهر شوهر و مادر شوهرش به اتهام آتش زدن او دستگیر شدند.
در ادامه گزارش این روزنامه آمده است: زنی به نام عنبر 18ساله مشغول شستن رخت بود که این حادثه روی داد و وی در آتش سوخت. گفته می‌شود او با مادر شوهر و خواهر شوهرش اختلاف داشته است.
براساس این گزارش، روز حادثه بر اثر داد و فریاد عنبر که از همسایگان کمک می‌طلبید، همسایگان به کمکش شتافتند و با تلاش بسیار آتش را خاموش کردند. عنبر که پس از این حادثه به‌شدت مجروح شده بود به بیمارستان سوانح سوختگی تهران انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. گزارش رسیده حاکی‌است که بالغ بر 70درصد از بدن او سوخته است.
ماموران ژاندارمری یافت‌آباد که در جریان امر قرار گرفته بودند به محل اعزام شدند و با تحقیقات و بازجویی از همسایگان و عنبر پی به اسرار حادثه بردند و مادر و خواهر شوهر او به اسامی کبری و گلی را دستگیر کردند. دستگیر‌شدگان در بازجویی‌های اولیه منکر این عمل شدند ولی کارشناسان دادگستری با بررسی این قضیه اعلام کردند عنبر خودسوزی نکرده است، بلکه او را آتش زده‌اند.
به‌دنبال مرگ عنبر در این آتش‌سوزی، مادر و خواهرشوهرش دستگیر شدند و رسیدگی به پرونده هولناک آنها آغاز شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید