• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 27 آبان 1402
کد مطلب : 209522
+
-

جهان‌نما/پرتاب نارنجک داخل یک مسجد هنگام پخش اذان


یک نظامی اشغالگر اسرائیلی هنگام پخش اذان از مسجد شهرک بدرس در غرب رام‌الله از یک نظامی دیگر می‌خواهد از او فیلم بگیرد و در این لحظه نارنجکی دستی داخل مسجد پرتاب می‌کند! در این منطقه خبری از حماس نیست اما صهیونیست‌ها علیه مساجد فلسطینیان دست به جنایت می‌زنند که این موضوع ثابت می‌کند آنها با هر چه فلسطینی باشد، چه در غزه و چه در کرانه‌باختری و چه در هر نقطه دیگری سر دشمنی دارند.

سرگردانی کودک تنها در راهروهای بیمارستان غزه

فیلمی از کودک مظلوم فلسطینی که همه خانواده‌اش را در حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی از دست داده و در راهروهای بیمارستان به‌دنبال آنها می‌گردد در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. وزارت بهداشت غزه اعلام کرده بیش از ۱۱هزار فلسطینی ازجمله ۴۵۰۰کودک در حملات صهیونیست‌ها به غزه از هفتم اکتبر(۱۵مهر) تاکنون به شهادت رسیده‌اند.

وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان اندونزیایی در غزه

وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان اندونزیایی در غزه و درمان مجروحان در راهروها و گوشه و کنار بیمارستان واکنش‌های گسترده‌ای داشته است. مارتین گریفیتس، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه با اعلام اینکه از وضعیت بیمارستان‌ها در غزه وحشت کرده، گفته حفاظت از نوزادان، بیماران، کادر پزشکی و همه غیرنظامیان باید بر همه نگرانی‌های دیگر غلبه کند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید