• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
جمعه 26 آبان 1402
کد مطلب : 209403
+
-

خبر آخر/هر کاری لازم باشد در این نبرد انجام خواهیم داد

پیام سردار قاآنی به فرمانده گردان‌های القسام: حماسه بزرگی به نام طوفان الاقصی خلق کردید که ضعف و شکنندگی رژیم صهیونیستی را به وضوح نمایش داد و نشان دادید که این رژیم از لانه عنکبوت ضعیف‌تر است.فلسطین و منطقه پس از طوفان الاقصی دیگر مانند قبل نخواهد بود. برادران شما اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف کثیف خود برسد. به شما اطمینان می‌دهیم هر کاری لازم باشد در این نبرد تاریخی انجام خواهیم داد.

اسرائیل ۲۸۰۰ فلسطینی را بازداشت کرد
اسامه حمدان از رهبران حماس: اشغالگران از آغاز نبرد طوفان الاقصی، ۲۸۰۰فلسطینی را بازداشت کرده‌اند تا به این ترتیب آمار اسیرانمان در زندان‌هایشان به ۹۰۰۰ نفر برسد. اشغالگران، از هفتم اکتبر، 5 اسیر را چنان مورد شکنجه قرار دادند که به شهادت آنها منجر شد. گردان های القسام در ۴۸ ساعت گذشته موفق به انهدام ۳۳ خودروی زره‎‌پوش دشمن (شامل تانک، نفربر و بولدوزر) شده اند.

تغییر درنتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان
هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم در هیأت‌های نظارت آغاز شده و ممکن است نتیجه‌ای که درباره احراز یا عدم احراز داوطلبان اعلام می‌شود، متفاوت از نتیجه فعلی باشد. داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیأت‌های اجرایی احراز یا تأیید نشده بود تا دیروز فرصت داشتند تا با مراجعه به سامانه داوطلب اعتراض خود را ثبت کنند.

تصویب قطعنامه ضد ایرانی «بی‌آبرویی» است
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: چگونه آمریکا و برخی کشورهای غربی قتل عام کودکان و زنان توسط رژیم غاصب اسرائیل در غزه را نمی‌بینند و در مقابل با تکرار ادعاهای بی‌اساس و مبتنی بر اطلاعات نادرست و تعمیم های غیرصادقانه، علیه ایران قطعنامه صادر می کنند!  بی توجهی آنان به جنایات رژیم صهیونستی در غزه یک بی‌آبرویی است.

صعود والیبال نشسته ایران به فینال جام جهانی
تیم ایران به فینال رقابت‌های جام جهانی والیبال نشسته راه یافت. در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی والیبال نشسته در مصر، دیروز تیم مس شهر بابک که به نمایندگی از ایران در این رویداد شرکت کرده، مقابل اوکراین قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد تا یکی از تیم‌های فینالیست لقب بگیرد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید