• یکشنبه 17 تیر 1403
  • الأحَد 30 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 07
چهار شنبه 24 آبان 1402
کد مطلب : 209233
+
-

جهان‌نما/تصاویری هولناک از قتل عام فلسطینیان


تصاویری هولناک از قتل عام فلسطینیان در حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به محله الرمال در غزه منتشر شده که در آن اجساد شهروندان به‌صورت پراکنده در سطح خیابان‌ و معابر رها شده‌اند. بمباران اخیر جنگنده‌های صهیونیستی در محله الرمال به شهادت حداقل 23نفر از شهروندان فلسطینی منجر شده است. جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم و ساکنان غزه همچنان ادامه دارد. آمار شهدای فلسطینی در غزه به بیش از 11هزار و 200نفر رسیده است.

آخرین حرف‌های پزشک فلسطینی قبل از شهادت

«همام اللوح»، پزشک (جراح) فلسطینی در آخرین گفت‌وگوی تلفنی با پدرش قبل از شهادت تأکید دارد که با وجود هشدارهای اسرائیل به جنوب غزه نخواهد رفت. این پزشک، وقتی با این سؤال مواجه می‌شود که چرا همراه خانواده به جنوب نوار‌غزه نمی‎‌روی‌؟ می‌گوید: «اگر به جنوب بروم، چه‌کسی مجروحان و بیماران را مداوا می‌کند؟ آنها انسان هستند و باید خدمات درمانی دریافت کنند...فکر می‌کنی من 14سال پزشکی خواند‌ه‌ام که به فکر زندگی خودم باشم و بیماران را فراموش کنم؟ نه هرگز از اینجا نخواهم رفت...» این پزشک فلسطینی ساعاتی بعد بر اثر بمباران جنگنده‌های صهیونیستی به شهادت می‌رسد.

وضعیت آوارگان فلسطینی

فلسطینیانی که خانه‌هایشان در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ویران شده است، در وضعیت سخت و دردناکی به‌سرمی‌برند و بی‌سرپناه مانده‌اند. دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که حملات رژیم صهیونیستی منجر به آوارگی 5/1 میلیون نفر از ساکنان نوار غزه شده است. تاکنون 222300واحد مسکونی خسارت جزئی دیده و 41120واحد هم به‌طور کامل تخریب شده‌اند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید