• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 4 دی 1396
کد مطلب : 2091
+
-

عصبانیت سخنگوی فراکسیون امید از انتشار حقوق نمایندگان

گزارش
عصبانیت سخنگوی فراکسیون امید از انتشار حقوق نمایندگان

غلامرضا تاجگردون در گفت‌و‌گوی ویژه خبری جدولی را رو به دوربین نشان داد که  روایت همشهری از حقوق نمایندگان  را تأیید می‌کرد.

 

بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید در حاشیه جلسه علنی روز گذشته، خبرنگار همشهری را به‌دلیل انتشار گزارش افزایش 70درصدی حقوق نمایندگان، متهم به بی‌اخلاقی و غیرحرفه‌ای‌گری کرد. این ادعای سخنگوی فراکسیون امید مجلس در حالی صورت گرفت که بعد از انتشار این گزارش و جدولی که همشهری درباره میزان دریافتی‌های نمایندگان منتشر کرد،

غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با نشان دادن جدولی به دوربین‌های تلویزیونی،  روایت همشهری درباره دریافتی‌های نمایندگان را تأیید کرده بود. اگرچه صبح همان روز علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکرات محمد کاظم دلخوش و علیرضا سلیمی گفته بود که افزایش 70درصدی حقوق نمایندگان کذب است، تاجگردون اما در گفت‌وگوی ویژه خبری گفته بود: حقوق فعلی نمایندگان 5میلیون و 700هزار تومان است که این حقوق باید براساس قانون خدمات کشوری چیزی در حدود 10میلیون تومان باشد؛ موضوعی که روزنامه همشهری هم به آن اشاره کرده و نوشته بود کمیته بودجه‌نویسی مجلس تلاش دارد حقوق نمایندگان را همتراز با وزیران و به رقم 10میلیون تومان برساند. تاجگردون حتی رقم 600هزارتومان حق موبایل را هم به جدول منتشر شده در همشهری اضافه کرد و حق رهن مسکن نمایندگان را هم که در جدول همشهری 200میلیون تومان خورده بود، 250 میلیون تومان اعلام کرد.

دیروز اما در حاشیه جلسه علنی بهرام پارسایی، نماینده شیراز و سخنگوی فراکسیون امید با دروغ خواندن گزارش مذکور، خبرنگار همشهری را متهم به اقدام غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای کرد و گفت:«شما اگر دروغ نمی‌نویسید و در پی انتشار اخبار واقعی هستید بروید از فساد در شهرداری تهران بنویسید. چرا نمی‌روید فساد شهرداری را پیگیری کنید؟»

این خبر را به اشتراک بگذارید