• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 18 آبان 1402
کد مطلب : 208616
+
-

جهان‌نما/انتقال اجساد نظامیان صهیونیست با بالگرد


تصاویری از بالگردهای اسرائیلی منتشر شده که آنها در حال انتقال اجساد نظامیان کشته و مجروح صهیونیست در درگیری‌های غزه به بیمارستان اسوتا در اشدود اشغالی هستند. شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تا امروز به بیش از 350نفر افزایش یافته است. از آغاز حمله زمینی رژیم‌صهیونیستی به غزه نیز 32نظامی اسرائیلی کشته شدند.

آخرین آغوش، آخرین وداع

صحنه وداع مادران و پدران فلسطینی با فرزندان شهید خود در غزه، صحنه‌ای است که هر روز در این باریکه پرجمعیت تکرار می‌شود. خبرنگار مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین از غزه گزارش داده است که در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به منزلی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، 18فلسطینی که بیشتر آنها کودک هستند، به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شده‌اند. براساس آخرین آمار، شهادت 10596 فلسطینی ازجمله 4100کودک، 2719زن و 631فرد مسن و سالخورده در حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه تأیید شده است.

بابا و مامان کجا هستند؟

در حملات علیه غزه، بسیاری از کودکان پدر و مادر خود را از دست داده‌اند. در این فیلم کودک معصوم فلسطینی که تازه از زیر آوار در غزه نجات یافته، دنبال پدر و مادر شهیدش می‌گردد. با این حال گفته شده که وضعیت پدر و مادر این کودک فلسطینی نامعلوم است. وزارت کشور فلسطین در نوار غزه اعلام کرده که در بمباران منزل خانواده ظاهر در شرق اردوگاه جبالیا حداقل 9عضو این خانواده به شهادت رسیده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید