• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 18 آبان 1402
کد مطلب : 208503
+
-

اوج هیجان

مجتمع ورزشی تفریحی ارم سبز

مجتمع ورزشی تفریحی ارم سبز

معرفی: یکی از محبوب‌ترین تفرجگاه‌های شهر به‌حساب می‌آید و آخر هفته‌ها پاتوق بسیاری از تهرانی‌ها می‌شود. از این گذشته، پارک ارم میان گردشگران هم از نام و آوازه خوبی برخوردار است و اهالی شهرهای دیگر هم دوست دارند تفریح در این مجموعه را جزو برنامه‌های سفر خود داشته باشند. شهربازی روباز این مجموعه بازی‌های هیجانی زیادی دارد.

ستاره گردان
ستاره گردان پارک ارم تهران از سال1395در این پارک راه‌اندازی شد. برای افراد بزرگ‌تر از 12سال کاربرد دارد. ستاره گردان پارک ارم با ظرفیت 30نفر حدود 30متر ارتفاع دارد. این دستگاه با قابلیت چرخش عمودی و 360درجه صندلی‌ها، هیجان و شور عجیبی در میان شرکت‌کنندگان راه می‌اندازد. ستاره گردان در شهربازی شماره 2قرار دارد که امکانات در آن کمی متفاوت می‌شوند. اینجا هیجان بیشتری را تجربه می‌کنید.

سقوط آزاد
سقوط آزاد پارک ارم از دیگر وسایلی است که آدرنالین خونتان را به حداکثر میزان خود می‌رساند. سقوط از ارتفاع 85متری آن هم فقط در مدت 2ثانیه، هیجانی دارد که در هیچ‌کدام از دیگر وسایل بازی پارک ارم تجربه نمی‌کنید. در ارتفاع 85متری سقوط آزاد، تمامی جاذبه‌های شهر تهران را از چشم می‌گذرانید.

ترن هوایی و تجربه خطر
بسیاری از هواداران پارک ارم تهران، این پارک را به‌خاطر ترن‌هوایی مهیج آن دوست دارند. البته باید توجه داشته باشید که قیمت ترن هوایی این پارک در مقایسه با دیگر وسایل بازی بیشتر است اما جذابیت و هیجانی که در ترن هوایی تجربه می‌کنید به هزینه آن می‌ارزد. ترن‌های هوایی معمولا محبوب‌ترین وسیله‌های شهربازی‌ها هستند.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید