• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 10 آبان 1402
کد مطلب : 207730
+
-

قتل بیوه پولدار در روز کریسمس

آن سوی مرز
قتل بیوه پولدار در روز کریسمس

مرد جنایتکار که زن بیوه را در روز کریسمس به قتل رسانده بود تا جواهراتش را سرقت کند، به حبس ابد محکوم شد.
به گزارش همشهری به نقل از بی‌بی‌سی، لوسی کلوز، 39ساله، در دسامبر 2 سال پیش شوهرش را در یک سانحه از دست داد و به تنهایی در محله کانوک در استافوردشایر انگلستان زندگی ‌می‌کرد. او برای رهایی از افسردگی بعد از مرگ همسرش به مواد‌مخدر روی آورده و همین موضوع موجب آشنایی‌اش با توزیع‌کنندگان مواد شده بود. چند هفته قبل از کریسمس 2021 لوسی برای خرید مواد‌مخدر به انباری در بیرون شهر رفته بود که با مردی به نام توماس گرانت، 28 ساله آشنا شد. بعد از چند روز که لوسی برای تهیه موادمخدر با توماس تماس گرفت، از او خواست مواد را در خانه‌اش تحویل دهد.
آن روز لوسی به ازای پول مواد یکی از جواهراتش را به توماس داد تا آن را بفروشد و پولش را بردارد. این اقدام لوسی انگیزه سرقت را در توماس ایجاد کرد.
جوان موادفروش برای اجرای نقشه سرقت خود را به لوسی نزدیک کرد و در انجام کارهای روزمره او را همراهی می‌کرد.
با نزدیک شدن روز کریسمس، لوسی جوان موادفروش را برای ناهار روز کریسمس به خانه‌اصش دعوت کرد اما هیچ وقت فکر نمی‌کرد این آخرین عیدی است که خواهد داشت. توماس وقتی به خانه‌ لوسی رفت، در فرصتی مناسب نقشه‌ شومش را عملی کرد. او به لوسی حمله کرد، ابتدا او را خفه کرده و بعد چندین ضربه چاقو به او زد. وقتی مطمئن شد که لوسی دیگر زنده نیست، تلفن، حلقه ازدواج و 2 گردنبند و جواهرات لوسی را که ارزش زیادی داشت دزدید و فرار کرد.
پس از این جنایت یکی از همسایه‌ها پس از ورود به خانه لوسی با جنازه غرق در خون او روبه‌رو شد. او بلافاصله پلیس را در جریان قرار داد و از همان زمان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق جنایتکار آغاز شد. آنها در همان بررسی‌های اولیه مظنون جنایت را شناسایی و یک روز بعد او را دستگیر کردند. این مرد در بازجویی‌ها به قتل بیوه ثروتمند اعتراف کرد و به این ترتیب جواهرات سرقتی از مخفیگاهش کشف شد.
توماس که از سال گذشته تا‌کنون در بازداشت به سر می‌برد، در دادگاهی که دوشنبه برگزار شد به حبس ابد محکوم شد و باید تا آخر عمر در زندان بماند.

این خبر را به اشتراک بگذارید