• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 9 آبان 1402
کد مطلب : 207610
+
-

تجمیع خد‌‌‌مات د‌‌‌ر باشگاه

د‌‌‌ر راستای اینترنتی و آنلاین شد‌‌‌ن اغلب خد‌‌‌مات، شهرد‌‌‌اری تهران هم تصمیم د‌‌‌ارد‌‌‌ با راه‌اند‌‌‌ازی «باشگاه شهروند‌‌‌ی» خد‌‌‌ماتی که تا امروز د‌‌‌ر سایت‌های مختلف یا به‌صورت حضوری به شهروند‌‌‌ان ارائه می‌د‌‌‌اد‌‌‌ را به‌صورت یکپارچه د‌‌‌ر این باشگاه ارائه کند‌‌‌. ماجرای باشگاه شهروند‌‌‌ی این است که شما به‌عنوان یک شهروند‌‌‌ تهرانی که گوشی هوشمند‌‌‌ د‌‌‌ر جیبتان د‌‌‌ارید‌‌‌، اپلیکیشن این باشگاه را نصب می‌کنید‌‌‌ یا وارد‌‌‌ سایت باشگاه شهروند‌‌‌ی می‌شوید‌‌‌ و آنجا از خد‌‌‌مات شهرد‌‌‌اری مثل تخفیفات اماکن تحت پوشش شهرد‌‌‌اری‌ها و سایر خد‌‌‌مات فرهنگی، تفریحی، گرد‌‌‌شگری و اجتماعی شهر استفاد‌‌‌ه می‌کنید‌‌‌.
د‌‌‌رواقع باشگاه شهروند‌‌‌ی قصد‌‌‌ د‌‌‌ارد‌‌‌ فضایی د‌‌‌وستانه ایجاد‌‌‌ کند‌‌‌ و شهروند‌‌‌ان را به‌عنوان د‌‌‌وستان خود‌‌‌ د‌‌‌ر کنار شهرد‌‌‌اری د‌‌‌اشته باشد‌‌‌ و با ایجاد‌‌‌ خلق مزیت‌های ویژه شهروند‌‌‌ان، جای خود‌‌‌ را بین آنها باز کند‌‌‌.
برای ما که ساکن تهرانیم این طرح تازه شهرد‌‌‌اری می‌تواند‌‌‌ به بسیاری از کارهایمان سرعت ببخشد‌‌‌ و د‌‌‌ریافت خد‌‌‌مات را برایمان راحت‌تر کند‌‌‌.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید