• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 آبان 1402
کد مطلب : 207542
+
-

پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است

سرآبادانی که به‌عنوان هافبک دفاعی، فصل پیش آقای گل لیگ یک شد، حالا هم فقط یک گل با صدرنشین فاصله دارد

پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است

علی‌اصغر درویش

پوریا سرآبادانی بازیکن جوان تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین که به همراه این تیم از دسته‌یک به لیگ برتر آمده یکی از بهترین بازیکنان سعید دقیقی در ترکیب تیمش است. سرآبادانی 25ساله که در پست هافبک دفاعی توپ می‌زند، در 7بازی ۴گل به ثمر رسانده و فقط یک گل با آقای گل این فصل لیگ برتر فاصله دارد. او این هفته نیز زننده گل 3امتیازی تیمش مقابل فولاد بود تا قزوینی‌ها با کسب یک پیروزی دیگر بعد از برد بزرگ در خانه تراکتور، کم‌کم از نیمه پایین جدول فاصله بگیرند. هافبک دفاعی شمس‌آذر در گفت‌وگو با همشهری از شرایط تیم و اهداف شخصی‌اش در این فصل از لیگ برتر می‌گوید.

   بعد از پیروزی بزرگ در خانه تراکتور، فولاد را هم در خانه‌اش شکست دادید اما این پیروزی می‌توانست با پنالتی لحظات پایانی به تساوی تبدیل شود. در مورد این بازی صحبت می‌کنی؟
بازی با فولاد یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل بود. البته بعد از گل اول خیلی راحت می‌توانستیم روی ضدحملات به گل‌های دوم و سوم هم برسیم اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و کار در ادامه خیلی سخت شد. در لحظات پایانی هم یک پنالتی به سود فولاد گرفتند که هیچ‌کدام از فاکتورهای خطای پنالتی را نداشت!

   به‌نظر می‌رسد خیلی از داوری راضی نیستی.
بله، چند دقیقه قبل از آن صحنه که به نفع فولاد پنالتی اعلام شد روی عیسی مرادی در موقعیت تک‌به‌تک پنالتی شد اما داور نگرفت.

   وقتی با شمس‌آذر به لیگ برتر رسیدی پیشنهاد دیگری هم داشتی؟
بله از 2 تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما من 4سال با تیم شمس‌آذر بودم و خیلی برای این تیم زحمت کشیدم. به همین‌خاطر دوست داشتم نخستین سال حضورم در لیگ برتر را با شمس‌آذر تجربه کنم.

   سعید دقیقی فوتبال قابل احترامی ارائه می‌دهد. از کار کردن با این سرمربی راضی هستی؟
آقای دقیقی یکی از تأثیرگذارترین مربیان من در دوران حرفه‌ای فوتبالم است و باعث پیشرفت من، سایر بازیکنان و همچنین باشگاه شمس‌آذر شده ‌است.

   در حال حاضر فقط یک گل با آقای گلی فاصله داری. به آقای گلی فکر می‌کنی؟
به‌عنوان هافبک دفاعی خیلی نمی‌توانم به این موضوع فکر کنم اما سال گذشته هم کسی انتظار نداشت 14گل بزنم. در هرصورت هدف شخصی و اصلی من موفقیت شمس‌آذر است.

   برای چه تیم‌هایی شانس قهرمانی قائل هستی؟
با احترام به سایر تیم‌ها پرسپولیس را شانس اصلی قهرمانی می‌بینم و البته سپاهان هم شانس دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید