• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 6 آبان 1402
کد مطلب : 207241
+
-

کباب را در شهر قصاب‌ها بخورید

کباب را در شهر قصاب‌ها بخورید

هنگامی که وارد کاج می‌شوید مغازه‌های کوچک و بزرگ قصابی را می‌بینید. کاج نام یکی از پرجمعیت‌ترین روستاهای استان چهارمحال و بختیاری است که مدتی است به شهر ارتقا یافته و دارای جمعیتی حدود 5هزار نفر است.
بعد از اینکه اولین مغازه قصابی توسط یکی از اهالی برای عرضه گوشت در این شهر که پیش از این روستا بود، دایر می‌شود به‌واسطه وجود جذابیت‌های گردشگری مانند وجود چشمه و رودخانه در منطقه، مسافران بسیاری وارد منطقه می‌شوند و برای خرید گوشت به این مغازه قصابی مراجعه می‌کنند.
کیفیت بالای گوشت موجب استقبال گردشگران می‌شود و دیگر اهالی شهر نیز با مشاهده ورود گردشگران بسیار به منطقه و استقبال از گوشت گوسفندی به سمت این شغل گرایش پیدا  کرده‌اند. به همین خاطر اکنون حدود ۴۰مغازه قصابی در شهر کوچک دایر شده است که بیشترین مغازه‌های شهر را به خود اختصاص داده‌اند.
قبل از آنکه به کاج برسیم مجید از کباب‌های لذیذش برایمان تعریف کرده بود و ما به قصد خریدن گوشت راسته گوسفندی برای ناهار فردایمان مقابل یکی از قصابی‌هایش ایستادیم.
نکته‌ای که وجود داشت این بود که قیمت گوشت در کاج تفاوت چندانی با تهران نداشت، اما خب می‌گفتند گوشتی ارگانیک و بسیار باکیفیت است.
 بهترین تصمیم برای ناهار فردایمان در کوه و کمر کباب بود؛ هم گوشت این منطقه را امتحان می‌کردیم و هم غذایی مقوی بود که با خوردنش جان می‌گرفتیم و می‌توانستیم بعد از دیدن پلکان باستانی قبل از تاریک شدن هوا به مقصد برگردیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید