• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 4 آبان 1402
کد مطلب : 207103
+
-

جهان‌نما/سیل جمعیت در حمایت از فلسطین در اردن


ده‌ها هزار نفر از شهروندان اردنی در حمایت از مردم فلسطین در شهر امان، پایتخت اردن دست به تظاهرات زدند. جمعیت معترضان در این راهپیمایی آنقدر زیاد بود که پلیس مجبور به بستن برخی از خیابان‌ها و معابر شد. از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و پس از آن بمباران غزه، اردنی‌ها بارها با برگزاری تظاهرات چند هزار نفری حمایت خود را از مقاومت مردم فلسطین در غزه اعلام کرده‌اند.

نجات کودک فلسطینی  پس از 6ساعت از زیر آوار

تصاویری از یک کودک منتشر شده که 6ساعت در غزه زیر آوار بود و به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت. «جکسون هینکل»، تحلیلگر و کارشناس مشهور آمریکایی خطاب به اشغالگران گفته است: «هنوز مدرک سر بریدن یک کودک اسرائیلی توسط حماس را ارائه نداده‌اید، اما ما اینجا هر روز عکس سرهای بریده کودکان فلسطینی توسط بمب‌های اسرائیلی را می‌بینیم.»

حمایت تا دم مرگ خواننده انگلیسی از غزه

خواننده سرشناس انگلیسی اعلام کرد تازمانی که بمیرم، از غزه حمایت می‌کنم. «راجر واترز»، خواننده، نوازنده و آهنگساز انگلیسی در گفت‌وگویی تلویزیونی تأکید کرد تا روزی که بمیرم به حمله علیه دولت اسرائیل و سیاست‌های آنها در کرانه باختری و غزه ادامه خواهم داد! از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای فلسطینی و بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی موج حمایت از مردم فلسطین در افکار عمومی جهانی افزایش یافته است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید