• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 3 آبان 1402
کد مطلب : 206924
+
-

عدد خبر/ ۲۰۰۰ مسکن

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب زنجان گفت: خط برگشت مخزن ۴ شرقی به زون ۴ طرح آبرسانی شهر زنجان برای آبرسانی به بخشی از مسکن‌های اقدام ملی در شرق زنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش ایسنا، علیرضا جزء‌قاسمی افزود: در این طرح ضمن آبرسانی به بیش از ۲۰۰۰واحد مسکونی از مسکن‌های اقدام ملی کوی زنجان، بخشی از شهرک‌های شمال شرقی زنجان نیز از آب‌ پایدار برخوردار شده‌اند.

500000 تن
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی اردبیل اعلام کرد: کشت محصول گندم در ۵۵هزار هکتار از اراضی آبی و ۲۳۵هزار هکتار از اراضی دیم اردبیل آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری، ۴۶۵ تا ۵۰۰ هزار تن گندم در این استان تولید شود. به گزارش ایرنا، احمد شهریار افزود: برای تحقق این میزان ۱۱ برنامه برای کشت ارقام آبی و ۱۲ برنامه برای کشت ارقام دیم تدوین شده است.

۱۰۷ گواهینامه
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از اردیبهشت سال گذشته تاکنون ۱۰۷معدن راکد احیاء و به چرخه تولید بازگشته است. به گزارش مهر، عبدالحمید سرتیپی افزود: در نیمسال دوم سال‌جاری حدود ۳۰۰محدوده معدنی، اکتشافی و بهره‌برداری راکد و یا غیرفعال شده شناسایی می‌شوند و برای فعال‌سازی از طریق مزایده عمومی به اشخاص دارای صلاحیت واگذار خواهند شد.‌

11177 تن
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: به‌منظور تحویل گرفتن مانده برنج پرمحصول سال گذشته، طرح خرید توافقی در 2مقطع زمانی تمدید و ۱۱هزارو۱۷۷ تن برنج از انبار کشاورزان مازندرانی جمع‌آوری شد. به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی وفائی‌نژاد افزود: در این طرح ۳۰مباشر شامل شالیکوبی‌ها و تعاونی روستایی برای خرید توافقی برنج پرمحصول با اداره کل غله استان همکاری داشتند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید