• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 2 آبان 1402
کد مطلب : 206808
+
-

نکته بازی/ خب چه ربطی داشت؟

سپاهان و آلمالیق ازبکستان در حالی در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که از سوی باشگاه اصفهانی، رامین رضاییان برای حضور در نشست خبری پیش از این مسابقه برگزیده شده بود. رامین کنار ژوزه مورایس، رودرروی خبرنگاران نشست و در پاسخ به سؤال یکی از آنها در مورد شرایط سپاهان برای مسابقه، گفت: «من انسان کاملی نیستم اما تلاشم این است که درباره فردا مثبت فکر کنم. امیدوارم با کسب ۳امتیاز برگردیم. این بازی، مسابقه مهمی است و نمی‌توانیم آن را با بازی‌های ایران مقایسه کنیم.» احتمالا شما هم مثل ما متوجه ارتباط جمله اول با سایر جملات رضاییان نشدید. کامل‌نبودن شما، به اهمیت بازی چه ربطی دارد؟ احتمالا رامین که اینستاگرام‌باز است، این جمله را جایی دیده و تصمیم گرفته هر طور شده از آن استفاده کند!

زیاد هستند، متوجه نمی‌شویم
طی چند روز اخیر رسانه‌ها از ناپدید‌شدن هاشم بیک‌زاده در تمرینات استقلال خبر دادند. هاشم که ازجمله دستیاران جواد نکونام بوده، بدون هیچ توضیحی در تمرینات آبی‌پوشان غیبت کرده و این مسئله شائبه قهر او را به‌وجود آورده است. حالا اینکه دلیل غیبت او چیست بماند، اما همین که چند روز طول کشیده تا خبر به رسانه‌ها درز کند، بامزه است. گویا اعضای کادرفنی استقلال آنقدر پرتعداد هستند که اگر هم کسی گم شود، به این زودی‌ها جای خالی‌اش معلوم نخواهد شد. هم‌اکنون نفراتی مثل حمیدرضا رجبی، محمد نوازی، مهدی هاشمی‌نسب، کیانوش رحمتی، یوسو سسما و بهزاد غلامپور به علاوه تعداد کثیری دکتر و فیزیوتراپیست و چندین مشاور رسانه‌ای کنار نکونام حضور دارند. اصلا شاید هاشم هم آن وسط‌ها باشد، اما ما متوجه نشده باشیم. یک‌بار دیگر خوب بگردید!

فقط برای علیمنصور جا‌ نبود؟
از کادرفنی شلوغ حرف زدیم، یاد یک چیزی افتادیم. یکی از خبرگزاری‌های افغانستان اعلام کرده علیرضا منصوریان گزینه هدایت تیم ملی فوتبال این کشور است. این خبر در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته که بعضا به سابقه علیمنصور برمی‌گردد و ذکر آنها در این مجال نمی‌گنجد. نمی‌دانیم در نهایت منصوریان این پیشنهاد را خواهد پذیرفت یا نه، اما واقعا جا دارد از امیر قلعه‌نویی گلایه دوستانه‌ای داشته باشیم. یعنی در تیم ملی به این گل و گشادی، فقط برای منصوریان جا نیست؟ چطور مطهری و رحمان رضایی و الهویی و افاضلی و خداداد عزیزی و یک دو جین آدم دیگر مشغول کار شده‌اند، اما به منصوریان که رسید، دیگر جا نیست؟ خب یک کم مهربان‌تر بنشینید علی‌آقا هم جا بگیرد و اینطور آواره دیار غربت نشود. خدا را خوش نمی‌آید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید