• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
پنج شنبه 27 مهر 1402
کد مطلب : 206302
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/k5K0v
+
-

رژیم صهیونیستی در خون کودکان غزه غرق خواهد شد

نظامیان رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان المعمدانی در منطقه غزه باعث شهادت جمع زیادی از مردم مظلوم فلسطین شدند که در این بیمارستان پناه گرفته بودند. تعداد کسانی که در این بمباران جان خود را از دست دادند به حدی زیاد بود که در ساعت‌های اولیه پس از انفجار امکان شناسایی و حتی ارزیابی وضعیت وجود نداشت. با انتشار این خبر و تصاویر خونین از کسانی که در این حمله شهید و مجروح شده بودند، شهردار تهران، اعضای شورای شهر و دیگر مدیران شهری در پیام‌های جداگانه‌ای بمباران و کشتار دسته‌جمعی مردم غزه را محکوم کردند. بخشی از این پیام‌ها را می‌خوانید:

علیرضا زاکانی، شهردار تهران: حمله جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان المعمدانی اوج رذالت و توحش رژیم کودک‌کش را در مقابل چشمان مردم دنیا به نمایش گذاشت. رژیم صهیونیستی در خون کودکان مظلوم غزه و خشم مسلمانان جهان غرق خواهد شد.

 مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران: شهادت بیش از 1000نفر از شهروندان فلسطینی به‌دست رژیم اشغالگر قدس در جریان حمله به بیمارستانی در غزه، بار دیگر خوی خونخوار و کودک‌کش رژیم اشغالگر را بر همگان آشکار ساخت؛ حتی بسیاری از کشورهایی که در این 7دهه چشمان خود را بر هرگونه تجاوزگری و توسعه‌طلبی نامشروع رژیم غاصب بسته بودند، تاب سکوت، انفعال و بی‌عملی در برابر این رفتار غیرانسانی و فاجعه تاریخی را نداشتند و آن را محکوم کردند. امروز دفاع از فلسطین، دفاع از یک دین و مذهب خاص نیست، بلکه دفاع از انسانیت و حقانیت است.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران: «فرمودند اگر جنایت کودک‌کشان غاصب بر ضد‌مردم مظلوم غزه ادامه یابد، نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و کسی جلودارشان نخواهد بود.» آقاجان بی‌تاب شدیم؛ ۱۰۰۰ شهید در یک بیمارستان را چگونه تاب بیاوریم؟

زهرا شمس‌احسان، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی: قطعاً این جنایت وحشتناک و نسل‌کشی آشکار که ننگ آن از دامان این دژخیمان و آمریکای جنایتکار هرگز پاک نخواهد شد، بی‌پاسخ نمی‌ماند و خون مظلوم چنان توفانی برپا خواهد کرد که طومار این رژیم سفاک و اعوان و انصار آن را درهم خواهد کوبید و جهانیان را برای همیشه از شر آنان ایمن خواهد ساخت و این وعده بر حق الهی است.

احمد صادقی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه: حادثه روز گذشته بیمارستان المعمدانی غزه نشان داد که وقتی جای مظلوم و ظالم را عوض می‌کنند و مقاومت مقدس مردم فلسطین را به‌گونه‌ای دیگر به تصویر می‌کشند در نتیجه ظالم حدی برای خود متصور نمی‌شود. حامیان بی‌شرف این رژیم سفاک و خونریز بدانند که ملت مظلوم فلسطین تنها نیست و تنها نخواهد ماند و امروز می‌بینیم که ملت‌های مسلمان هر کدام بر ظلم و جور صهیونیست‌های متوحش به‌پا‌خاسته‌اند و جامعه جهانی نیز باید به پا خیزد تا این لکه ننگ بشریت از صفحه روزگار محو شود.

سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران: براساس قوانین بین‌المللی در مواقع جنگ نظامی امن‌ترین محل‌ها مراکز درمانی و بیمارستان‌ها هستند، اما این اقدام رژیم صهیونیستی یک جنایت بزرگ تاریخی است که تا‌کنون در طول تاریخ کم‌سابقه بوده است. همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود بیان کردند اگر جنایت در غزه متوقف نشود، نمی‌توان جلوی‌ مقاومت را گرفت و قطعا رژیم صهیونیستی منتظر واکنش سخت و سهمگین‌تر از طوفان‌الاقصی از سوی جریان مقاومت و کشور‌های اسلامی باشد.

سیداحمد علوی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی: بمباران بیمارستان المعمدانی غزه مصداق واقعی نسل‌کشی در فلسطین اشغالی توسط صهیونیست‌هاست؛ یا این ماشین کشتار انسانی را متوقف کنید یا مجبوریم که آن را متوقف کنیم.

حبیب کاشانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه: برای ایستادن در کنار مردم غزه نیازی به مسلمان بودن نیست، بلکه تنها نیاز به انسانیت است. در جریان این نسل‌کشی بیش از ۱۰۰خانواده تمام اعضای خود را از دست داده‌اند و چندین هزار شهید به‌جا مانده است؛ این جنگ نیست بلکه نسل‌کشی است و این در حالی است که دنیا و حتی برخی مسلمانان سکوت کرده‌اند. واقع امر این است که این موضوع تنها انسانیت می‌طلبد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید