• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
پنج شنبه 27 مهر 1402
کد مطلب : 206305
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/nZX9p
+
-

با مردم

محکومیت و بیانیه‌دادن برای رژیم صهیونیستی کافی نیست
از کشورهای اسلامی توقع می‌رود با همبستگی حرکتی سازنده و مفید در مورد رژیم اشغالگر و صهیونیستی قدس داشته باشند وگرنه به صرف بیانیه‌دادن و محکوم‌کردن، دردی از مردم غزه و فلسطین دوا نخواهد شد. بمباران بیمارستان غزه جنایتی است که در تاریخ نظیر ندارد و این لکه ننگ بر پیشانی رژیم صهیونیستی و حامیانش باقی خواهد ماند.
رضایی از تهران

خیابان‌های اصلی اهر در تاریکی است
چراغ‌های برق خیابان‌های اصلی شهر اهر خاموش و شب‌ها شهر در تاریکی است. این موضوع به‌خصوص در خیابان رسالت پایین‌تر از شرکت بوتان گاز و کوی فرهنگیان بسیار مشهود است. تاریک‌بودن باعث ایجاد خطرات برای اهالی و فرصت‌سازی‌ برای خلافکاران می‌شود. چرا مسئولان انتظامی و اداره برق فکری برای رفع مشکل نمی‌کنند؟
قهرمانی از اهر آذربایجان شرقی

کارخانه لوله و ماشین‌سازی‌ چهاردانگه اسلامشهر را  به شمس‌آباد انتقال دهید
 طبق قوانین محیط‌زیست هیچ کارخانه ریخته‌گری نباید در مجاورت و محدوده مناطق مسکونی احداث شود. معلوم نیست چرا کارخانه لوله و ماشین‌سازی‌ چهاردانگه از این قانون مستثنی شده است. دود ناشی از فعالیت این کارخانه تا شهرک‌های گلشهر، ماهشهر و حسن‌آباد لقمان به مشام می‌رسد و موجب عذاب و بیماری مردم این مناطق شده است. بارها مسئولان وعده انتقال این کارخانه به شمس‌آباد را داده‌اند ولی خبری از تحقق آن نیست. این وضعیت تا کی ادامه دارد؟
سرابی از چهاردانگه

جلوی شست‌وشوی برخی اماکن با آب شهری را بگیرند
برخی پیمانکاران با استفاده از آب‌شهری و شیرفلکه‌های آب آتش‌نشانی اقدام به شست‌وشو و نظافت اماکن تحت نظات و قرارداد خود می‌کنند. ازجمله این اماکن می‌توان به محدوده بازار و کاخ گلستان اشاره کرد. از شهرداری تقاضا می‌شود بر عملکرد چنین پیمانکارانی نظارت کند و اجازه ندهد آب هدر برود.
امین از تهران
 
پروژه امامزاده چهل اختران قم همچنان نیمه‌کاره است
 سال89 پروژه احداث امامزاده چهل اختران شهر قم کلید خورد. الان 13سال از آن تاریخ گذشته ولی کوچک‌ترین پیشرفتی در این پروژه حاصل نشده است. این منطقه از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین مناطق شهر است که به‌واسطه ناتمام ماندن این پروژه جدا از چهره نامطلوب و نازیبایی که پیدا کرده به خرابه‌ای برای تجمع و تردد سگ‌های ولگرد تبدیل شده و ساکنان منطقه از گرد و خاک آن در عذابند. از مسئولان درخواست داریم تا با بررسی و تجدید نظر این پروژه یا آن را تکمیل کنند و یا اگر به هر دلیلی قابل اجرا و عملی‌شدن نیست با تغییر کاربری زمین‌ها را به فضای سبز تبدیل کنند.
خدابخشی از قم

بیمارستان‌های تامین اجتماعی سی‌تی‌اسکن و‌ ام آر‌ آی ندارند
 متأسفانه و در کمال تعجب بعضی از بیمارستان‌های متعلق به سازمان تامین اجتماعی دستگاه‌های‌ ام‌آر‌آی، سی‌تی‌اسکن و اکوی قلب را ندارند. این در حالی است که اکثر افراد تحت‌پوشش این بیمه، افراد بازنشسته و کم‌درآمد هستند که به‌واسطه سنشان اغلب بیمارند. آیا تهیه ابتدایی‌ترین دستگاه‌های تشخیص درمان برای سازمانی با وسعت تامین اجتماعی کار مشکلی است؟ یعنی این همه سال ما فقط برای گرفتن ویزیت پزشک و دارو حق بیمه پرداخت کرده‌ایم؟
بازنشسته تامین اجتماعی از تهران

برخی کارفرمایان از فرزندآوری بانوان به‌عنوان فرصت اخراج استفاده می‌کنند
شهریورماه۱۴۰۱ پس از اتمام مرخصی زایمان و مراجعه به محل کارم (دانشگاه غیرانتفاعی) نامه عدم‌نیاز دریافت کردم. به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شکایت کردم. با وجود ۱۱سال سابقه بیمه، در دی‌ماه رأی با عنوان عدم‌احراز رابطه کارگر و کارفرما توسط هیأت تشخیص صادر شد. پس از اعتراض در اسفندماه جلسه تجدید نظر تشکیل و رأی قبلی نقض شد. در اردیبهشت‌ماه اعلام کردند به‌دلیل مشکل سیستمی باید تجدید جلسه در تیرماه برگزار شود. مردادماه جلسه هیأت تشخیص مجدد برگزار شد و پس از یک‌سال و 2ماه هنوز بیمه بیکاری و حتی سنوات و... انجام نشده و هیچ‌کسی هم پاسخگو نیست.
راضیه زارع از شیراز

ایرانسل زمان اتمام مهلت بسته‌ها را اطلاع‌رسانی کند
 من یکی ازمشترکان شرکت ایرانسل هستم. بارها پیش آمده که مهلت استفاده از بسته برای من به پایان رسیده و من به‌علت مشغله فراموش کرده و متوجه نشده‌ام.این مشکل برای تعداد دیگری از دوستان من هم که از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند پیش آمده است. درخواست ما این است که با ارسال پیامک وضعیت اتمام بسته را به مشترکانشان اعلام کنند تا هزینه اضافه‌ای به آنها تحمیل نشود.
مسعود از تهران

کپسول‌های آتش‌نشانی جایگاه‌های سوخت، نیازمند با‌زبینی
 متأسفانه برخی از جایگاه‌های سوخت کپسول‌های اطفای حریق خود را به موقع تعویض نمی‌کنند. این موضوع شوخی‌بردار نیست و برای مکان پر‌خطری مثل جایگاه سوخت حکم فاجعه را دارد. خواهشمندیم نظارت جدی‌تری بر تعویض به‌موقع کپسول‌ها صورت بگیرد و اگر جایگاهی تخلف کرد مجازات شود.
اعرابی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید