• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 2 تیر 1397
کد مطلب : 20605
+
-

آزمایش تاکسی‌های پرنده در آلمان

چشم انداز
آزمایش تاکسی‌های پرنده در آلمان

تاکسی‌های پرنده در آینده‌ای نزدیک در آسمان آلمان مسافرها را جابه‌جا می‌کنند. دولت آلمان اعلام کرده به‌زودی نسل جدیدی از تاکسی‌های‌ پرنده را که توسط 2شرکت آئودی و ایرباس ساخته شده آزمایش می‌کند.

به گزارش انگجت، طرح اولیه تاکسی پرنده که Pop.up نام گرفته، قرار است در شهر اینگولشتات آزمایش شود.
به گفته وزیر حمل ونقل آلمان، حمل‌ونقل خودکار بعد جدیدی به صنعت حمل‌ونقل نوین اضافه کرده و فرصتی بزرگ را برای گسترش فناوری‌های خودروی پرنده فراهم می‌کند. هنوز زمان انجام آزمایش‌ها مشخص نیست، اما احتمالا پس از ساخت نمونه اولیه با قابلیت عملکرد انجام می‌شود. این در حالی است که شرکت اوبر تاکسی پرنده فرایند ساخت تاکسی پرنده را در مرکز تحقیقاتی پاریس سرعت بخشیده است.

همین امر به رقبای آلمانی این شرکت فشار وارد می‌کند تا فعالیت‌های خود را در حوزه ساخت خودروهای پرنده گسترش دهند. دیجیتال ترندز اعلام کرده که: این اتومبیل جدید احتمالا به سیستم‌های ناوبری پیشرفته و خلبان خودکار مجهز خواهد بود تا راننده‌های آماتور هم بتوانند از آن بدون مشکل استفاده کنند.

کارشناسان احتمال می‌دهند که این خودرو از 2سیستم زمینی و کوادکوپتر استفاده می‌کند که هرکدام در زمان نیاز به‌صورت خودکار فعال می‌شوند. راندن کوادکوپتر نیز در این سامانه شکل جدیدی گرفته است؛ به‌طوری که «دیجیتال ترندز» پیش‌بینی کرده، خلبان خودکار پیشرفته‌ای برای پرواز کوادکوپتر در آسمان پیش‌بینی شده است. برای رسیدن به مقصد فقط کافی است کاربر نام مقصد را تایپ کرده و دکمه استارت را فشار دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید