• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 23 مهر 1402
کد مطلب : 205819
+
-

غیبت بی‌سروصدای آقای گل

رضا اسدی که اردوی قبلی را ترک کرده بود، در این اردو هم حضور ندارد. آیا کار قلعه‌نویی با او تمام‌ شده است؟

غیبت بی‌سروصدای آقای گل

 رضا اسدی که در اردوهای قبلی تیم ملی حاضر بود، در رقابت‌های چهارجانبه اردن جایی در لیست قلعه‌نویی نداشت و این شاید مهم‌ترین تغییر تیم ملی در فیفادی مهرماه است. اسدی در حالی از تیم ملی دور مانده که عملکرد درخشانی در لیگ برتر داشته و در تمامی جدول‌ها بالاترین جایگاه را بین بازیکنان دارد. با وجود این، در فیفادی قبلی، او به بهانه حضور در بازی دوستانه سپاهان و زنیت اردو را ترک کرد و در اردوی بعدی هم اصلا نامش در میان دعوت‌شده‌ها دیده نمی‌شد!

   صدرنشین بی‌رقیب
رضا اسدی که در ابتدای فصل جاری از تراکتور به سپاهان رفت، این روزها دارد بهترین ایام عمر فوتبالش را سپری می‌کند. او در 5بازی ابتدایی لیگ برتر برای زردپوشان به میدان رفته و در هر 5بازی موفق به گلزنی شده است. اما اینکه رضا اسدی با 5گل صدرنشین جدول گلزن‌ها شده، تنها دستاورد او در لیگ جاری نیست. اسدی در سایت متریکا هم بالاترین نمرات فنی را گرفته و فعلا صدرنشین جدول بازیکن‌ها‌ست. جدول‌های متریکا که فصل گذشته شهریار مغانلو را به‌عنوان برترین بازیکن لیگ معرفی کردند، در این فصل نیز شاهد صدرنشینی یک مهاجم دیگر از تیم سپاهان هستند. میانگین امتیازات اسدی در 5بازی نخست 7.65 بوده که او را با اختلاف بالاتر از سایر بازیکنان قرار می‌دهد. او 446دقیقه بازی کرده و علاوه بر 5گلی که زده، یک پاس‌گل هم به هم‌تیمی‌هایش داده است. با وجود تمامی این داده‌ها، اسدی جایی در تیم ملی ندارد و شاید حالا دیگر باید شایعاتی را که در مورد او مطرح شده، باور کرد. همان زمانی که اسدی اردوی شهریورماه تیم ملی را ترک کرد، گفته می‌شد دلیل رفتن او بازی دوستانه سپاهان نیست بلکه یک‌سری حاشیه‌ها و درگیری‌ها در اردوی تیم ملی است. حالا غیبت اسدی در اردوی مهرماه، این شایعات را پررنگ‌تر و جدی‌تر کرده است.

   پدیده لیگ در رتبه سوم
حالا که با صدرنشین جدول بازیکن‌ها آشنا شدید، بد نیست نکات دیگری هم از نفرات برتر این جدول بخوانید. جالب‌ترین نکته این است که در میان 6بازیکن برتر این جدول هیچ اثری از بازیکنان 2تیم صدرنشین یعنی پرسپولیس و استقلال نیست. بهترین بازیکن استقلال، سیدحسین حسینی با نمره 7.36 است که رتبه هفتم را دارد و بهترین بازیکن پرسپولیس هم مرتضی پورعلی‌گنجی است که در رتبه دهم جدول قرار گرفته است. بیشترین نماینده را در بین برترین‌ها سپاهان دارد که علاوه بر رضا اسدی صدرنشین، محمدجواد حسین‌نژاد را هم در رتبه سوم جدول دارد. حسین‌نژاد با نمره 7.42 سوم است و برخلاف رضا اسدی در اردوی تیم ملی حضور دارد. رتبه دوم جدول متعلق به مسعود زائرکاظمینی از ملوان است و رتبه‌های چهارم و پنجم هم به محمدجواد محمدی (ذوب‌آهن) و طالب ریکانی (نفت آبادان) رسیده است. بهترین بازیکن خارجی لیگ هم ریکاردو آلوز (تراکتور) است که با امتیاز 7.38 در رتبه ششم جدول قرار دارد. آلوز سال گذشته هم در جمع برترین‌ها بود و رتبه‌ای بالاتر از امسال داشت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید