• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 20 مهر 1402
کد مطلب : 205533
+
-

اصلا من قهرم!

یحیی‌گل‌محمدی دوباره با پرسپولیس قهر کرد و حالا دیگر حساب این قهرکردن‌ها از دستمان در رفته است

اصلا من قهرم!

دوباره همان داستان کهنه. همه‌‌چیز از زمانی شروع شد که رسانه‌ها خبر دادند یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان و اهدای سوپرجام به سرخپوشان، در تمرینات این تیم حاضر نشده است. گل‌محمدی در همان مصاحبه تلویزیونی بعد از بازی هم گلایه‌مندی‌اش از شرایط را اعلام کرد. هنوز به‌طور رسمی گفته نشده دلیل غیبت یحیی در تمرینات چیست، اما برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که عدم‌پرداخت آپشن‌ها و پاداش‌ها از فصل گذشته موجبات تکدرخاطر سرمربی قرمزها را فراهم کرده است. موضوع اما زمانی جالب‌تر شد که یک رسانه خبر قطعی فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی را زد و سپس بی‌سروصدا آن را عوض کرد!

   تیتری که آمد و عوض شد
در شرایطی که تحلیل‌ها در مورد عدم‌حضور گل‌محمدی در تمرینات پرسپولیس ادامه داشت، یک سایت پربیننده ورزشی تیتر زد: «فوری؛ یحیی گل‌محمدی قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد.» به این ترتیب خبر به سرعت در سایر رسانه‌ها و محافل ورزشی انعکاس یافت و برخی حتی سراغ گزینه‌های باشگاه برای جانشینی این مربی رفتند! با این حال مسئولان سازمان لیگ خبر فسخ قرارداد گل‌محمدی را تکذیب کردند و گفتند چنین درخواستی از سوی سرمربی سرخ‌ها به دست‌شان نرسیده است. در نتیجه سایت مورد نظر هم تیتر خبرش را تغییر داد و نوشت: «فوری؛ یحیی گل‌محمدی در آستانه فسخ قرارداد با پرسپولیس». اینکه یحیی سر تمرین حاضر نشده و ممکن است قراردادش را فسخ کند، خبری بود که از همان ساعات اولیه صبح منتشر شد و روشن نیست اطلاع‌رسانی فوری در مورد آن چه معنایی می‌تواند داشته باشد! به هر حال هواداران پرسپولیس به اندازه موهای سرشان خبر جدایی احتمالی یحیی را شنیده‌اند که تا‌کنون هرگز محقق نشده است. به این ترتیب عجیب نیست که آنها موضوع را چندان جدی تلقی نکنند و تنها زمانی واکنش نشان بدهند که این جدایی واقعا اتفاق افتاده باشد. طبیعتا ما حدس و گمان خاصی در مورد سرنوشت یحیی نداریم، اما با توجه به تجارب قبلی بعید است این بار هم موضوع جدی باشد و چه بسا گل‌محمدی به‌زودی به تمرینات برگردد.

   موفقیت؛ ضامن تهدیدهای یحیی
آیا شما موافق رفتار یحیی هستید؟ نظرات در این مورد متفاوت است، اما یک چیز مسلم و قطعی به‌نظر می‌رسد؛ اینکه موفقیت‌های یحیی باعث افزایش اعتماد به نفس او و هر بار هجوم به همین حربه قهر و تهدید به استعفا شده است. گل‌محمدی پارسال دوگانه گرفت و در مسیر تصاحب هر دو جام هم از رقبای بسیار قدرتمندی همچون سپاهان و استقلال عبور کرد. او رقیب سنتی را در 2 بازی پیاپی با فاصله کوتاه در دور برگشت لیگ و فینال جام حذفی شکست داد و یکی از 3‌دبل تاریخ پرسپولیس را رقم زد. اینها موفقیت‌های کمی نبودند و بدیهی است که سرمربی سرخ‌ها را در موضع برتر قرار می‌دهد. بنابراین برای مدیران چاره‌ای غیراز تمکین در برابر خواسته‌های او باقی نمی‌ماند، چون یحیی امروز همراهی افکار عمومی را با خودش دارد. پس رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس که در جریان جذب مهاجم هم بد عمل کرد و به‌خاطر حواشی استقبال از رونالدو نیز پایگاه چندان محکمی بین هواداران ندارد، مکلف است خواسته‌های سرمربی تیمش را اجابت کند. به‌همین سادگی!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :