• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 20 مهر 1402
کد مطلب : 205526
+
-

جنایت هولناک شوهر بدبین

مرد جوان که به تصور خیانت دست به جنایتی هولناک در پایتخت زده بود، دستگیر شد. به گزارش همشهری،  ساعت 9:30صبح  مردی به نام احمد با خواهرش تماس گرفت و گفت که همسرش را به قتل رسانده و حالا قصد دارد جان مردی دیگر را بگیرد. با گزارش ماجرا به پلیس، ماموران راهی خانه این مرد شده و با جسد خونین همسر او که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند. با گزارش ماجرا  به قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران  تحقیقات برای دستگیری احمد آغاز و 2ساعت بعد معلوم شد که او این بار به مردی در شرق تهران حمله کرده و با چاقو به گردن او ضربه زده اما قبل از فرار توسط مردم دستگیر شده است. با دستگیری احمد معلوم شد که او از مدتی قبل با  همسرش دچار اختلاف شده بود. آنطور که تحقیقات نشان می‌داد وی نسبت به همسرش دچار سوء ظن شده و تصور می‌کرد که او با مردی ارتباط مخفیانه دارد. همین موجب شد تا ابتدا همسرش را به قتل برساند و بعد سراغ آن مرد رفته و او را با ضربه چاقو مجروح کند.
متهم در بازجویی‌ها گفت: نمی‌دانم تصورم درست بود یا نه اما همسرم اصرار داشت که اشتباه می‌کنم. من از وقتی به رفتارهای همسرم مشکوک شدم خیلی به هم ریختم تا اینکه روزحادثه وقتی فرزندانم در مدرسه بودند با همسرم درگیر شدم و او را به قتل رساندم. سپس سراغ  مرد غریبه رفتم و در خیابان با چاقو ضربه‌ای به او زدم که دستگیرشدم.
متهم به قتل بازداشت شده و تحقیقات از او ادامه دارد. از طرفی، مرد زخمی که از ناحیه گردن چاقو خورده حالش وخیم گزارش شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید