• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 19 مهر 1402
کد مطلب : 205448
+
-

جهان مقاومت

هاآرتص: اتاق عملیات ارتش اسرائیل به‌طور کامل نابود شد
فرمانده لشکر98 ارتش رژیم صهیونیستی به روزنامه هاآرتص گفت در عملیات روز شنبه نیروهای عزالدین القسام، اتاق عملیات ارتش اشغالگر در نزدیکی غزه به‌طور کامل نابود شد. تمامی نظامیان داخل آن نیز کشته شدند. هاآرتص در گزارش دیگری نوشت که حمله ناگهانی حماس به رژیم صهیونیستی، بدترین شکست در تاریخ موجودیت این رژیم بوده ‌ و آن را وخیم‌تر از شکست «یوم کیپور» توصیف کرد.

شبکه صهیونیستی: ارتش دروغ می‌گوید
شبکه تلویزیونی کان در گزارشی از وضعیت شهرک‌های اطراف غزه گفت که برخلاف ادعای ارتش صهیونیستی، این شهرک‌ها پاکسازی‌ نشده و نیروهای مقاومت همچنان داخل آن حضور دارند. دنیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم موقت در چهارمین روز عملیات حماس مدعی شد که ارتش صهیونیستی سرانجام موفق شده همه نقاطی را که عناصر مقاومت به آن نفوذ کرده بودند، تحت کنترل بگیرد.

پاریس: 4فرانسوی در اسرائیل کشته شدند
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که تاکنون در نتیجه «حملات حماس به اسرائیل» 4شهروند فرانسوی کشته شده‌اند و از سرنوشت ۱۳نفر از اتباع فرانسه، اطلاعی در دست نیست. این موضوع در حالی است که منابع فلسطینی شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در پاسخ به عملیات طوفان‌الاقصی که از روز شنبه (۷ اکتبر) آغاز شده را ۶۸۷شهید ازجمله ۱۴3کودک اعلام می‌‌کنند.

عمرو موسی: مذاکره با صهیونیست‌ها بی‌فایده است
«عمرو موسی» دبیرکل پیشین اتحادیه عرب در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی، رفتار فلسطین را واکنشی طبیعی به اشغالگری رژیم صهیونیستی دانست و گفت: مذاکره با رژیم صهیونیستی در سایه تداوم این سیاستش مانند شخم زدن در دریا، بی‌فایده است. کسی که به‌طور عینی آغازگر این امر است، دولت فعلی اسرائیل است.

این خبر را به اشتراک بگذارید