• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 13 مهر 1402
کد مطلب : 204773
+
-

کبدی باز هم طلا می‌خواهد

سرمربی هندی تیم زنان در تلاش است با قهرمانی از دنیای سرمربیگری خداحافظی کند

تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان ایران به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی رسیدند. این دو تیم که در دوره قبل بازی‌ها به مدال طلا رسیده‌اند، در تلاش هستند این مدال‌ها را دوباره تکرار کنند.
تیم مردان که در 2بازی اول پاکستان و مالزی را با اختلاف برده بود، دیروز هم کره‌جنوبی را 64بر 22شکست داد و به‌عنوان تیم اول گروه راهی مرحله‌ نیمه‌نهایی شد. بازی بعدی ایران روز جمعه برگزار می‌شود و هنوز حریف ایران در این مرحله مشخص نیست. تیم زنان هم که در دیدار اول نپال را شکست داده بود، دیروز بنگلادش را 54 بر 16شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. ایران که در گروه 3تیمی حضور داشت، به‌عنوان صدرنشین به مرحله بعد رفت.
تیم‌های ایران اگر بازی بعدی خود را هم با پیروزی پشت سر بگذارند، می‌توانند به فینال برسند و به مدال طلا نزدیک شوند. این خواسته همه بازیکنان و مربیان 2تیم است اما در بین آنها یک نفر بیشتر از بقیه دوست دارد قهرمانی‌های جاکارتا در هانگژو تکرار شود. شایلاجا جین هندی، سرمربی تیم زنان که می‌خواهد بعد از بازی‌های آسیایی از مربیگری خداحافظی کند، دوست دارد که آخرین حضور او کنار تیم، باشکوه باشد: «یک بار مدال طلا گرفته‌ایم و تکرار آن دشوار است اما باید به این هدف برسیم چون می‌خواهم بعد از بازی‌های آسیایی از مربیگری خداحافظی کنم و می‌خواهم این خداحافظی باشکوه و با مدال طلا باشد.» هند و چین‌تایپه از حریفان اصلی هستند و برای سرمربی تیم ملی فرقی نمی‌کند در مرحله بعد حریف کدام‌یک از این تیم‌ها باشد: «ما فقط باید بتوانیم از نظر ذهنی بچه‌ها را کنترل کنیم.» حریف بعدی تیم زنان هم هنوز مشخص نشده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید