• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 13 مهر 1402
کد مطلب : 204765
+
-

آشتی با لیگ برتر

لیگ برتر فوتبال ایران بعد از مدت‌ها تعطیلی، امروز از سر گرفته می‌شود. طی یک‌ ماه اخیر فقط 4بازی از این رقابت‌ها برگزار شده و سایر مسابقات به‌خاطر برگزاری بازی‌های ملی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است. بعد از این همه توقف، امروز هفته هفتم رقابت‌ها آغاز می‌شود اما بعد از پایان هفته هفتم باز هم رقابت‌ها به‌مدت 20روز تعطیل خواهد شد که در نوع خودش اتفاق جالبی است!
بازی‌های امروز با جدال آلومینیوم اراک و تراکتور در شهر اراک آغاز می‌شود که با توجه به رتبه 2تیم می‌تواند یکی از بازی‌های مهم هفته باشد. 2تیم با 9امتیاز دقیقا هم‌امتیاز هستند و رتبه‌های سوم و چهارم جدول را در اختیار دارند. تراکتور بعد از 2شکست متوالی توانست 3بازی بعدی‌اش را ببرد و دروازه‌اش هم طی این مدت بسته مانده است. آلومینیوم هم بعد از آنکه در هفته اول به پرسپولیس باخت، در 3بازی بعدی‌اش پیروز شد تا اینکه مقابل مس رفسنجان دوباره شکست خورد. برنده احتمالی این مسابقه حتی می‌تواند با عبور از استقلال و پرسپولیس صدرنشین لیگ شود. همزمان با این مسابقه در شهر قزوین تیم شمس‌آذر از ذوب‌آهن میزبانی می‌کند. با توجه به اینکه هر دوی این تیم‌ها در هفته‌های گذشته نمایش خوبی داشته‌اند، این بازی می‌تواند یکی از مسابقات زیبای هفته باشد. محمد ربیعی و سعید دقیقی فارغ از تعداد امتیازاتی که به‌دست آورده‌اند، تیم‌های خوب و جذابی را برای لیگ برتر ساخته‌اند.
سومین بازی امروز از ساعت 19:30 میان استقلال خوزستان و پیکان برگزار می‌شود که هیچ‌کدام تا امروز رنگ پیروزی را ندیده‌اند. استقلال خوزستان آخرین بار در خانه خودش به ذوب‌آهن باخت و پیکان هم در انزلی مغلوب ملوان شد. هر دوی این تیم‌ها به‌دنبال پاک‌کردن صفر از مقابل پیروزی‌های خودشان در این فصل هستند. بعد از 3بازی که امروز و امشب از هفته هفتم انجام می‌شود، فردا هم یک مسابقه دیگر در تهران خواهیم دید که در آن تیم فولاد به میهمانی هوادار می‌آید. فولاد تنها تیم صفر امتیازی رقابت‌ها‌ست و باید دید با سرمربی جدید و اسپانیایی‌اش می‌تواند نخستین امتیازات فصل را دشت کند یا نه.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید