• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 10 مهر 1402
کد مطلب : 204548
+
-

با مردم

خیابان 46سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی خط‌کشی عابر ندارد
 قبلا درسطح خیابان 46سیدجمال‌الدین اسدآبادی در تهران، خط‌کشی عابر پیاده وجود داشت که اخیرا به جهت آسفالت مجدد از بین رفته است. نبود خط عابر مسلما رانندگان را به اشتباه می‌اندازد و می‌تواند زمینه‌ساز تصادف شود، خصوصا حالا که فصل بازگشایی مدارس است و دانش‌آموزان زیادی مشغول تردد هستند. به همین جهت درخواست خط‌کشی مجدد این خیابان را داریم.
جمعی از اهالی این خیابان

تویسرکان کمبود پزشک دارد
شهر تویسرکان در استان همدان واقع شده و بیش از 110روستا دارد، این شهر دارای 2بیمارستان است اما متأسفانه با کمبود پزشک و متخصص روبه‌روست. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از اوقات بیماران مجبور شوند برای درمان تا شهرهمدان و یا ملایر بروند. در حالت عادی شاید این مسئله خیلی مهم نباشد ولی وقتی حال بیماری وخیم است هر دقیقه می‌تواند حکم مرگ و زندگی را داشته باشد. درخواست داریم هرچه زودتر تعدادی پزشک و متخصص جهت کار در بیمارستان‌های این شهر اعزام شوند.
کلاهدوز از تویسرکان

چرا بهزیستی شهریه دانشجویان معلول را پرداخت نمی‌کند؟
 طبق قانون مصوب مجلس، سازمان بهزیستی موظف است شهریه دانشجویان معلول را جهت تحصیل در مراکز آموزشی دانشگاهی پرداخت کند اما متأسفانه این سازمان به وظیفه خود به درستی عمل نمی‌کند. دانشجویان کم‌توان و معلول با مشکلات متعددی دست به گریبان هستند و واقعا دیگر روا نیست که سازمان‌ها هم نسبت به این دسته از شهروندان بی‌توجهی کنند و حقوقشان را نادیده بگیرند.
صرفی‌نژاد از تهران

قطع و نابودی درختان پارک جنگلی روستای «چاه‌کوتاه»
 اخیرا عده‌ای از افراد که دقیقا هم معلوم نیست به کدام نهاد و یا ارگانی تعلق دارند به بهانه هرس‌کردن، اقدام به قطع درختان تنومند و قدیمی پارک جنگلی روستای گردشگری چاه کوتاه شهرستان بوشهر کرده‌اند، طوری که تنها تنه خشکی از درختان باقی مانده است. این روستا محل بازدید گردشگران است و مسلما قطع درختان علاوه بر وارد‌کردن خسارت جبران‌ناپذیر به محیط‌زیست موجب کاهش ورود و بازدید گردشگران و متعاقب آن صدمه به اقتصاد روستاییان خواهد شد.
یکی از اهالی روستای چاه‌کوتاه از بوشهر

بر نرخ ورودی خودرو به بهشت‌زهرا نظارت شود
معلوم نیست که چرا نرخ ورودی خودروها به محوطه بهشت‌زهرا با نرخی که تعیین شده و در ابتدای پارکینگ روی تابلو درج شده متفاوت است. نرخ تعیین‌شده 4هزار تومان درج شده اما نرخی را که مطالبه و دریافت می‌کنند برای هر خودرو 10هزار‌تومان است! دلیل این عملکرد سلیقه‌ای و خلاف قانون چیست؟ این اجحاف در حق افرادی است که برای سرزدن به مزار عزیزان و درگذشتگان‌شان به‌طور مرتب به این محل می‌آیند.
گلدره از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید