• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 9 مهر 1402
کد مطلب : 204414
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/zmAgZ
+
-

آبرسانی به ۵۰ روستای زنجان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به زنجان اعلام کرد: تا پایان دولت سیزدهم ۵۰۰ روستای زنجان از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوندهمان‌طور‌که با شروع دولت سیزدهم، در قالب جهاد آبرسانی به ۲۱۰ روستا در استان آبرسانی شده است و به ۵۰ روستای دیگر نیز به‌زودی آبرسانی می‌شود.
به گزارش ایسنا، یکی از روستاهایی که مشکل کمبود آب دارد روستای چشمه‌بار ابهر است که در ۴۵کیلومتری مرکز شهرستان ابهر قرار دارد و تقریباً یکی از روستاهای دورافتاده شهرستان است. روستای چشمه‌بار به گفته اهالی نسبت به جمعیت خود، بیشترین تولیدات گندم و جو به‌صورت دیم را دارد. فرماندار ابهر با اشاره به برگزاری جلسه حل مشکلات حوزه آب شهرستان با حضور مسئولان استانی، می‌گوید: در کنار جلسات کلی شهرستان،جلساتی نیز برای حل مشکلات موردی مردم در فرمانداری برگزار می‌شود که هدف از همه آنها گره‌گشایی از کار مردم است.
احمد ذوالقدر می‌افزاید: روستای چشمه‌بار از جمله روستاهای دارای مشکل جدی در زمینه آب است و به این علت که از روستاهای تحت پوشش اداره آب و فاضلاب نیست برای آن بودجه‌ای تعریف نمی‌شود اما به‌صورت جهادی و خارج از پروژه در این‌زمینه اقداماتی انجام می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید