• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 9 مهر 1402
کد مطلب : 204413
+
-

رئیس‌جمهوری؛ پیگیر تکمیل بیمارستان کمالشهر

استاندار البرز با اشاره به محرومیت‌های درمانی شهر ۱۷۰ هزار نفری کمالشهر اعلام کرد که رئیس‌جمهوری با جدیت پیگیر ساخت و تکمیل بیمارستان ۱۰۰تختخوابی این شهر است. این خبر را ایرنا به نقل از مجتبی عبداللهی داد. رئیس‌جمهوری در سفر به البرز در ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ از پروژه در حال احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمالشهر کرج بازدید کرد. او قول داد که بیمارستان نیمه‌کاره کمالشهر کرج، حداکثر ظرف ۲سال تکمیل شود. احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمالشهر کرج از سال ۹۶ آغاز شده اما با توجه به تأمین نشدن منابع تاکنون فقط ۱۸درصد پیشرفت داشته است.
وی افزود: همچنین مراحل جانمایی و اجرای طرح بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مصوب سفر رئیس‌جمهوری به استان هر چه سریع‌تر باید آغاز شود و تعلل در این امر تخطی محسوب می‌شود.
استاندار البرز همچنین گفت که پیشرفت و تکمیل پروژه‌های بیمارستانی استان البرز تسریع و تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی حاصل شده است.
او افزود: شهرداری‌ها درباره تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی نقش مهمی دارند و باید تعامل بیشتری داشته باشند چون مشارکت اجتماعی و ایجاد رفاه برای مردم، مهم‌ترین ماموریت شهرداران و شوراهای اسلامی شهر است.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید