• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 9 مهر 1402
کد مطلب : 204381
+
-

رونالدو با اعداد جدید

ستاره پرتغالی به 200گل از زمان جدایی از رئال مادرید رسید

رونالدو با اعداد جدید

درحالی‌که فوتبال ما در تعطیلی و خواب کامل به‌سر می‌برد، النصر در عربستان و الدحیل در قطر و همه تیم‌ها در همه جای دنیا مشغول انجام مسابقه هستند. النصر که فرداشب با استقلال تاجیکستان بازی دارد، جمعه‌شب چهارمین بازی‌اش بعد از رویارویی با پرسپولیس را برگزار کرد و طبق رویه اخیر باز هم به پیروزی رسید. پرسپولیس تنها حریفی بود که النصری‌ها توانستند مقابل ‌آن کلین‌شیت کنند. این تیم در پیروزی 2بر یک مقابل الطائی باز هم گل خورد. کریس رونالدو یک‌گل و یک‌پاس‌گل دیگر در این مسابقه ثبت کرد و رکوردهای جدیدی را به ثبت رساند.
    گل‌ رونالدو سی‌امین گلش با پیراهن النصر در همه رقابت‌ها از زمستان سال گذشته بود. او این گل‌ها را در 34مسابقه ثبت کرده است. رونالدو با این گل، تعداد گل‌هایش را در سال میلادی 2023به 35گل رساند.
    این نهمین برد پیاپی النصر بود و آنها را به صدر جدول نزدیک‌تر کرد. این در حالی است که این تیم لیگ را با 2‌شکست پیاپی آغاز کرده بود. از زمان پیش‌فصل تاکنون النصری‌ها تقریبا هر 3یا 4‌روز یک‌بار در یک مسابقه حاضر بوده‌اند، با احتساب جام پادشاهی، لیگ برتر عربستان، لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های عرب که در آن قهرمان شدند.
    یک‌پاس‌گل و شانزدهمین‌گل این فصل برای کریستیانو رونالدو یعنی او تنها در 8مسابقه از 9هفته لیگ توانسته میانگین 2‌گل در هر بازی را ثبت کند. النصر ۳۴‌گل در این ۹ مسابقه به حریفان تحمیل کرده است.
    با این گل تعداد گل‌های رونالدو به 854‌گل رسید؛ 450گل برای رئال، 101گل با یوونتوس، 145گل با منچستریونایتد، 5گل برای اسپورتینگ لیسبون، 123گل با پیراهن تیم ملی پرتغال و 30گل برای النصر.
    فاصله النصر با صدرنشینان کم شد. حالا آنها تنها یک‌امتیاز از الهلال و التعاون کمتر دارند و در رده سوم جدول جای گرفته‌اند.
    کریستیانو در این فصل با 10گل بهترین گلزن لیگ عربستان است؛ 4گل بیشتر از سالم الدوساری، موسی دمبله، مالکوم، سادیو مانه و میتروویچ. او 3‌گل از این 10گل را از روی نقطه پنالتی زده است. نیمار پریشب یک‌پنالتی برای الهلال خراب کرد.
    یک رکورد شخصی و عدد رند دیگر هم در این مسابقه به‌دست آمد. رونالدو از زمانی که رئال‌مادرید را ترک کرده، دقیقا 200گل به ثمر رسانده که 101گل آن با پیراهن یوونتوس بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید