• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 4 مهر 1402
کد مطلب : 203841
+
-

یک مزرعه عشق

دریچه
یک مزرعه عشق

مهتاب خسروشاهی

علاقه آدم‌ها به‌هم را باید در عمل سنجید؛ همه حرف زدن را بلدند!
لی ویلسون، کشاورز اهل کانزاس ایالات متحده در پنجاهمین سالگرد ازدواج با همسرش، محصول 80هکتار زمین زراعی را به همسرش هدیه داد! محصول این مزرعه 80هکتاری، 1.2میلیون شاخه گل آفتابگردان است که به‌مدت 3ماه، کاشته و نگهداری شده‌اند تا در روز موعود، ویلسون بتواند آنها را به همسرش هدیه دهد. این گل‌ها از شاخه جدا نشده‌اند، بلکه «رنه» همسر ویلسون برای دیدن این هدیه بی‌نظیر به این مزرعه آمد. دلیل انتخاب این گل، علاقه «رنه» به گل آفتابگردان است.
داستان این گل‌های آفتابگردان و زیبایی آنها به‌قدری هیجان‌انگیز بود که مردم برای دیدن این مزرعه و ثبت عکس یادگاری با آن، از کیلومترها دورتر به این مزرعه آمدند. به همین دلیل جاده 54 در نزدیکی شهر کانزاس برای چند ساعت کاملا بسته شد.
رنه ویلسون، همسر لی ویلسون این کار همسرش را بی‌نظیر، تکرارنشدنی و به‌یادماندنی خواند. رنه با دیدن گل‌ها آنها را زیباترین و کامل‌ترین هدیه سالگرد ازدواجش از گذشته تاکنون عنوان کرد.
قرار است این مزرعه به همین شکل دست‌نخورده باقی بماند تا آفتابگردان‌ها جلوه ای برای زیباترشدن جاده باشند و افراد بتوانند برای ثبت عکس یادگاری به این مکان بیایند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید